وقتی جانشین بیرانوند و زمانی جایگزین رحمتی

با وجودی که محمدرشید مظاهری عدم تمایلش را برای پیوستن به تیم‌های سرخابی پایتخت علنی کرده او از هم‌اکنون به یکی از سوژه‌های نقل و انتقالاتی بدل شده است.

وقتی جانشین بیرانوند و زمانی جایگزین رحمتی

به گزارش ایمنا، اصطکاک علیرضا بیرانوند با هواداران پرسپولیس باعث شد تا شماره یک تیم ملی به یکی از سوژه اصلیروزنامه‌های ورزشی صبح امروز بدل شود و حتی گمانه‌زنی درباره جانشین احتمالی او در پرسپولیس به سرعت کلید بخورد.
همشهری ورزشی در شماره امروزش مدعی شده است که حتی پیش از تنش اخیر بیرانوند با هواداران و اعلام جدایی او از پرسپولیس هم مسئولان باشگاه پُرطرفدار پایتخت قید این دروازه‌بان را زده و باب مذاکره با رشید مظاهری را باز کرده بودند.
شایعه پرسپولیسی شدن دروازه‌بان ملی‌پوش ذوب‌آهن در حالی نقل برخی محافل رسانه‌ای شده است که همین چند روز پیش حرف و حدیث‌هایی درباره تمایل سرمربی استقلال برای جذب مظاهری و جانشینی او به جای مهدی رحمتی به گوش می‌رسید.
مظاهری در حالی از نگاه برخی رسانه‌ها گاهی جانشین قریب‌الوقوع بیرانوند و وقتی دیگر جایگزین احتمالی رحمتی تلقی می‌شود که در یکی از آخرین اظهارنظرهایش به صراحت گفته که تنها گزینه‌اش در ایران ذوب‌آهن است.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار