گسترش روش‌های الکترونیکی پرداخت صدقات در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: نیکوکاران اصفهانی بیش از یک میلیارد ریال، از طریق درگاه پرداخت تلفن همراه به نیازمندان کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: نیکوکاران اصفهانی بیش از یک میلیارد ریال، از طریق درگاه پرداخت تلفن همراه به نیازمندان کمک کردند.
به گزارش تسنیم، حمیدرضا شیران با بیان اینکه، گسترش شیوه‌های الکترونیکی جذب صدقات و کمک‌های نقدی، سبب افزایش سرعت امداد رسانی و کاهش هزینه‌های جمع‌آوری صدقات می‌شود، اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارش‌ها، نیکوکاران اصفهانی در سال جاری یک میلیارد و 79 میلیون ریال، از طریق درگاه پرداخت تلفن همراه به نیازمندان این استان یاری رسانده‌اند.
وی با تأکید بر اینکه، گسترش شیوه‌های نوین امری زمان‌بر و نیازمند فرهنگ‌سازی بیشتر است، بیان کرد: روند جمع‌آوری کمک‌ها از این راه‌ها تاکنون رو به رشد بوده است و به‌ویژه در حوزه طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به علت فراهم آمدن زیرساخت‌های مناسب الکترونیکی، این رشد محسوس‌تر است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اشاره به سایر روش‌های پرداخت غیر فیزیکی صدقات و کمک‌های نقدی، گفت: پرداخت پیامکی، پرداخت از پایانه‌های فروش فروشگاهی (pos ) ، پرداخت از عابر بانک‌های متصل به شبکه شتاب، پرداخت از طریق برنامه‌های کاربردی تلفن‌های همراه هوشمند و پرداخت از پایگاه‌های اینترنتی کمیته امداد، از جمله مهم‌ترین این روش‌ها است.
وی با ابراز امیدواری نسبت به حفظ روند رو به رشد پرداخت‌های غیرحضوری، خاطرنشان کرد: نیکوکاران اصفهانی در هر ساعتی از شبانه‌روز با شماره‌گیری # کد شهر­*8877*می‌توانند نسبت به پرداخت صدقه اقدام کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار