مصمم بودن شهرداری اصفهان برای افزایش سالن‌های سینما

شهردار اصفهان گفت: اراده شهرداری اصفهان بر این قرار دارد تا با حمایت های خود، سالن‌های سینمای اصفهان را به ۳۳ عدد برساند.

شهردار اصفهان گفت: اراده شهرداری اصفهان بر این قرار دارد تا با حمایت های خود، سالن‌های سینمای اصفهان را به ۳۳ عدد برساند.

به گزارش ایمنا ، قدرت الله نوروزی در حاشیه برگزاری هشتمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه جشنواره فیلم فجر یک جشنواره بین المللی است و هنرمندان سراسر کشور در آن مشارکت دارند، قول می دهم که در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان سال آینده که در اصفهان برگزار می شود، شاهد تولیدات بیشتری باشیم.

وی با بیان اینکه جشنواره باید به فرصتی برای اصفهانی ها، هنرمندان و فیلمسازان این شهر تبدیل شود، تاکید کرد: اصفهان مرکز هنر و فرهنگ است و باید یکی از دستاوردهای این جشنواره بازگرداندن این مرکزیت به اصفهان باشد و شاهد تولید فیلم های متعدد نه تنها در جشنواره بلکه به طور مستمر در طول سال باشیم.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان تنها از هشت سالن سینما برخوردار است، گفت: شهرداری اصفهان اراده کرده تا با حمایت های خود این سالن ها را به ۳۳ عدد برساند. مجموعه سینمایی ساحل با کمک شهرداری به پردیسی با هشت سالن تبدیل می شود. برای دو سینمای اندیشه و سپاهان نیز طرح افزایش سالن اجرا می شود.

وی با بیان اینکه سینما وسیله ای برای به تصویر کشیدن حقایق جامعه است، گفت: سینما به نمایندگی از مردم می تواند مطالبه گر بوده و مسائل اجتماعی و عملکرد مدیران را به نقد بکشد.

نوروزی اضافه کرد: شهرداری قصد تصدی گری در امور سینمایی را ندارد، بلکه می خواهد راه را برای علاقمندان به کارهای هنری، سینماگران و موسیقیدان‌ها هموار کند. به همین دلیل در همکاری با حوزه‌های هنری در حال تهیه زیرساخت ها هستیم تا هنرمندان بتوانند با بهره مندی از این زیرساخت ها موفق به تولید فیلم و خلق اثر شوند.

وی افزود: تمام هنرمندان و کسانی که نیاز به فرصت مناسب برای کار دارند اطمینان داشته باشند سیاست های جدید شهرداری بر این است تا زمینه را برای هنرمندان فراهم نمایند تا با شکوفایی استعدادها تولیدات آنها نیز بیشتر شود. بنابراین از همه هنرمندان دعوت می کنم تا در جشنواره بین المللی فیلم کودک نقش بیشتر و بهتری ایفا کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار