عیادت امام جمعه اصفهان از آیت‌الله مستجابی

امام جمعه اصفهان با حضور در بیمارستان الزهرا اصفهان از آیت‌الله مستجابی عیادت و سلامتی ایشان را از خداوند متعال مسألت کرد.

امام جمعه اصفهان با حضور در بیمارستان الزهرا اصفهان از آیت‌الله مستجابی عیادت و سلامتی ایشان را از خداوند متعال مسألت کرد.

به گزارش فارس ، روز گذشته آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان، با حضور در بیمارستان الزهرا اصفهان از آیت‌الله سید مرتضی مستجاب الدعواتی مشهور به آیت‌الله مستجابی از علمای اصفهان عیادت کرد و در جریان درمان ایشان قرار گرفت.

امام جمعه اصفهان ضمن گفت‌وگو با آیت‌الله مستجابی، از خداوند شفای عاجل ایشان را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد که وی هرچه سریع‌تر سلامتی کامل خود را به دست آورد.

گفتنی است آیت‌الله مستجابی از چهارشنبه گذشته در بیمارستان الزهرای اصفهان بستری شده است و روند درمانشان همچنان ادامه دارد.


آیت‌اللّه سید مرتضی مستجاب الدعواتی مشهور به «مستجابی» فرزند حاج سید اسدالله مستجاب الدعواتی و نوه آیت‌‌الله سید ابوالحسن صدرعاملی، معروف مستجاب الدعواتی، در سال 1302 به دنیا آمده و از علمای سر‌شناس شهر اصفهان است که به علت نسبت خانوادگی با خاندان صدر، از جوانی رابطه‌ای نزدیک و صمیمی با امام موسی صدر داشته است که این دوستی و تعلق خاطر، همچنان به قوت خود باقی است.

ایشان تحصیلات خود را در حوزه علمیه تهران و نجف ادامه داد و موفق به اخذ اجتهاد از آیت‌الله سید ابوالحسن اصفهانی شد و یکی از مبارزان سیاسی در دوره ملی شدن صنعت نفت و از نزدیکان آیت‌الله کاشانی به شمار می‌رود.

آیت‌الله مستجابی در امور خیریه و عام‌المنفعه از سوابق طولانی برخوردار است و همچنین دستی نیز در حوزه شعر و ادب و هنر دارد.

به گزارش فارس، پیش از این محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان و آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان از آیت‌الله مستجابی عیادت کرده بودند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار