لزوم بررسی نحوه واگذاری پلاک‌های کارخانه‌های ریسباف و پشم ریس

لزوم بررسی نحوه واگذاری و تفکیک اراضی کارخانه‌های ریسباف و پشم ریس از مهم‌ترین تذکرات اعضای شورای شهر اصفهان در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان بود.

لزوم بررسی نحوه واگذاری پلاک‌های کارخانه‌های ریسباف و پشم ریس

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل قربانی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان پیش از ظهر دوشنبه در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه واحد بازرسی شهرداری اصفهان گزارشی در خصوص نحوه تفکیک زمین‌های مربوط به پشم ریس، ریسباف و شهرضای جدید که از مرغوب‌ترین زمین‌های شهر اصفهان است تهیه کند، اظهار داشت: این زمین‌ها در تصدی شهردار اسبق اصفهان چگونه و به چه کسانی واگذار شده است.

وی تصریح کرد: ضروری است که مشخص شود که شایعاتی که این روزها در خصوص واگذاری تعدادی از پلاک‌های این زمین‌های تفکیک شده به برخی از شهرداران مناطق و مسئولان صحت دارد یا خیر.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه سازمان بازرسی کشور نیز باید به این پرونده توجه کند، ابراز داشت: ضروری است که این پرونده هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

وی همچنین از عملکرد بخش آی تی در شهرداری اصفهان انتقاد کرد و افزود: متولی این بخش در شهرداری مشخص نیست و چندین بخش در این حوزه فعالیت دارند که این امر نیازمند ساماندهی است.


تکلیف دو پروژه بزرگ غرب اصفهان مشخص شود

علیرضا نصر اصفهانی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه علنی با بیان اینکه شرایط در کشور نباید به گونه‌ای باشد که جدال‌های انتخاباتی کل خدمات صورت گرفته در نظام نادیده گرفته شود، گفت: همه کاندیداهای حاضر در انتخابات شوراها، مجلس و ریاست جمهوری باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به عدم تحقق حقوق شهروندان در بهره برداری از دو پروژه بزرگ در غرب شهر اصفهان ابراز داشت: از جمله این پروژه‌ها ورزشگاه بزرگ غرب است که با توجه به دریافت مصوبه کمیسیون ماده پنج و تخصیص بودجه و توافق با شهروندان هنوز هزینه شهروندان پرداخت نشده است.

این عضو شورای شهر با اشاره به عدم تحقق پروژه پارک بزرگ شهدای حرم نیز اضافه کرد: در خصوص این پروژه نیز هنوز اقدامی صورت نگرفته و موجبات نارضایتی مردم را فراهم ساخته است.

کریم نصر اصفهانی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه علنی به لزوم راه‌اندازی پل مکانیزه روبروی گلستان شهدا اشاره کرد و افزود: اعتبار این پروژه مصوب شده و ضروری است که هر چه زودتر راه‌اندازی شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار