مهندسی انتخابات هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان صحت ندارد

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری شایعه مهندسی انتخابات این هیئت در استان اصفهان را رد کرد.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری شایعه مهندسی انتخابات این هیئت در استان اصفهان را رد کرد.
خسرو قمری در گفت‌وگو با تسنیم درباره اتفاقات رخ داده در برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری اصفهان و اینکه چرا ثبت نام گذشته لغو و ثبت نام مجدد صورت گرفته، اظهار داشت: ابهامات ما این است که نوع ثبت نام اداره‌کل اشتباه بوده است. در اطلاعیه ثبت نام آمده که بازنشسته‌ها حق حضور در انتخابات و ثبت نام در آن را ندارند اما در لیست خود بازنشسته ثبت‌نام کرده‌اند که بر اساس استعلام از وزارتخانه در این زمینه بر اساس قانون صورت نگرفته و ما در این زمینه تصمیم گیری کردیم.
وی در پاسخ به این سوال که اداره کل اعلام کرده که قصد برگزاری انتخابات با قوانین جدید را داشته اما فدراسیون با توجه به قوانین جدید مخالفت کرده، افزود: آقایان در اداره کل ورزش و جوانان اصفهان در ابلاغیه خود نوشته‌اند که افراد بازنشسته حق ثبت‌نام ندارد در حالی که برخی نفرات بازنشسته ثبت‌نام شده‌اند، به همین دلیل و شکایت 2 نفر ما از آن‌ها اسناد درخواست کردیم.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری خاطرنشان کرد: اگر بر اساس قانون گذشته تصمیم‌گیری شود افراد بازنشسته نباید در لیست انتخابات حضور پیدا می‌کردند و حق ثبت‌نام نداشته‌اند و اگر اداره کل قصد برگزاری با قوانین جدید را داشته برای اینکه حق کسی ضایع نشود باید مجدد ثبت‌نام صورت می‌گرفت.
وی تصریح کرد: اداره کل باید شرایط مجمع را آماده کند تا در مجمع حضور پیدا کنیم اما زمانی که تناقض در اطلاعیه وجود دارد، بنده به عنوان رئیس مجمع باید شبهات را رفع کنم و پس از آن مجمع برگزار شود.
قمری در پاسخ به این سوال که اداره‌کل گفته با توجه به ابلاغ قوانین جدید فدراسیون ثبت‌نام مجدد صورت گرفته، بیان کرد: ما بر اساس قانون نگفتیم بر اساس اطلاعیه نوشته شده بازنشسته نباید ثبت نام کنند اما شاهد ثبت‌نام بازنشسته‌ها بودیم که اداره کل این چرا را به ما پاسخ نداد.
وی در پاسخ به این سوال که مسائلی همچون مهندسی انتخابات در اصفهان مطرح می‌شود، گفت: چنین مسئله‌ای وجود ندارد و مهندسی انتخابات هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان صحت ندارد. همه شرایط بر اساس قوانین و مقررات روی این قضایا حساس هستیم و افراد باید بر اساس چارچوب اساسنامه در انتخابات شرکت کرده و در مجمع شرکت کنند. ما نمی گذاریم حق کسی ضایع شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار