اگر قاسمی را به مسابقات کشورهای اسلامی می‌فرستادیم صدای همه درمی‌آمد

سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی علت خط خوردن رضا قاسمی از تیم اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی را مصدومیت او عنوان کرد.

اگر قاسمی را به مسابقات کشورهای اسلامی می‌فرستادیم صدای همه درمی‌آمد

تیمور غیاثی در گفتگو با ایمنا در مورد علت خط خوردن نام رضا قاسمی دونده اصفهانی از لیست دوومیدانی‌کاران اعزامی به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی اظهار کرد: قاسمی از پارسال و بعد از المپیک تا به حال در هیچ مسابقه‌ای ندویده و امسال نه در مسابقات آغاز فصل و نه در لیگ طلایی شرکت نکرده است. ضمن اینکه او مصدوم است و تصمیم گرفته شد به مسابقات کشورهای اسلامی اعزام نشود.

وی ادامه داد: من از طرفداران رضا قاسمی هستم و اگر دست من بود او را اعزام می‌کردم ولی اگر این کار را انجام می‌دادم صدای همه درمی‌آمد. من یک نفر هستم در حالی که سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی که در مورد اعزام ورزشکاران تصمیم می‌گیرد 9 عضو دارد.

غیاثی افزود: دیروز به خود قاسمی هم گفتم که تو از المپیک تا الان ندویدی که بتوانیم عملکردت را تحلیل کنیم. ما محمود صمیمی را هم که مدال آسیایی دارد به دلیل عدم حضور در مسابقات داخلی خط زدیم.

سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی در مورد اینکه قاسمی عنوان کرده قرار بوده پس از ارائه تست پزشکی امروزش به فدراسیون در مورد اعزام او تصمیم‌گیری شود گفت: نه، اینها حرف است و می‌خواهند خودشان را توجیه کنند. ما که با کسی پدرکشتگی نداریم و قاسمی هم باید خودش را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده کند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار