هدف اصلی فدراسیون شمشیر بازی کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ است

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: در المپیک گذشته روی تنها یک ضربه قادر به کسب مدال برنز نشدیم اما هدف ما این است که در المپیک ۲۰۲۰ طلای شمشیربازی را کسب کنیم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: در المپیک گذشته روی تنها یک ضربه قادر به کسب مدال برنز نشدیم اما هدف ما این است که در المپیک ۲۰۲۰ طلای شمشیربازی را کسب کنیم.
به گزارش تسنیم، فضل الله باقرزاده شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه خانه شمشیربازی اصفهان اظهار داشت: یکی از زیباترین سالن‌های شمشیر بازی در سراسر کشور امروز در اصفهان افتتاح می‌شود، همانطور که مدیرکل ورزش و جوانان گفت، این کارها ماندگار است و ارزش دارد، پولی که در مسائل فرهنگی هزینه می‌شود ماندگار بوده و این کار خداپسندانه همیشه باقی می‌ماند.
وی افزود: سرهنگ‌پور در حال حاضر در بین ما نیست اما یاد و خاطره‌اش در دل ما می‌ماند به این دلیل که کار بسیار ارزشمندی را در راستای ساخت این سالن داشتو مسئله اصلی برای ما این بود که چگونه این سالن را در چنین وضعیت اقتصادی به پایان برسانیم که خانواده سرهنگ پور آن را متقبل شدند و کار بسیار بزرگی را انجام دادند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی خاطرنشان کرد: استان اصفهان قطب شمشیر بازی در کشور است، روزی در شمشیر بازی دیده نمی‌شدیم و کسی ما را تحویل نمی‌گرفت و هر چه حدیث و آیه آوردیم کسی ما را نگاه نمی‌کرد در حالی که ما باید دیده می‌شدیم.

وی تصریح کرد: به فخری گفتیم باید مدال بگیریم تا دیده شویم، تا در بازی‌های آسیایی مدال آوردیم و در المپیک خوش درخشیدیم و الان دیگر بودجه شمشیر بازی همچون گذشته در قعر جدول فدراسیون‌ها نیست و وضعیت برای ما بسیار متفاوت‌تر از گذشته شده است.

باقرزاده بیان کرد: ما باید در المپیک 2020 مدال طلا کسب کنیم، کاری که دور از دسترس نیست و در المیپک گذشته تنها با یک ضربه مدال برنز را از دست دادیم اما در المپیک آینده جیران می‌کنیم.

جوانان این مرز و بوم مدیون زحمات خیران هستند

محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: اینجا به عنوان خادم ورزش استان در حضور شما هستم و 2 سال پیش کلنگ آکادمی ورزش اصفهان را با مرحوم لوافان زدیم که امروز در بین ما نیست اما یاد و خاطره آن ها همیشه پیش ما می‌ماند.

وی افزود: هدف اصلی خادمان و خیران ارتقا ورزش استان است و خوشحالم که نخستین افتتاح ایام دهه فجر را داریم، منظور از خیر کسانی نیستند که جایی را ساختند بلکه کسانی هستند که برای ورزش ما زحمت کشیده‌اند و جوانان این مرز و بوم مدیون زحمات خیران هستند.

به گزارش تسنیم در این مراسم از قهرمانان شمشیر بازی اصفهان در سال 96 تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار