آسیب‌دیدگی حسن‌زاده جدی است

پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به مشخصات ظاهری، آسیب‌دیدگی حسن‌زاده جدی است ولی امیدوارم نیاز به عمل جراحی نداشته باشد.

آسیب‌دیدگی حسن‌زاده جدی است

محمدجعفر رشادی در گفتگو با ایمنا در خصوص مصدومیت مسعود حسن‌زاده بازیکن تیم فوتبال سپاهان، اظهار کرد: حسن‌زاده در بازی مقابل تراکتورسازی از ناحیه زانوی پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شد و در حال حاضر در استراحت به سر می‌برد.

وی گفت: بعدازظهر امروز آزمایش ام. آر. آی از پای او انجام می‌شود و جواب آن را هم فردا خواهیم گرفت تا ببینیم وضعیت به چه صورت است. اما با توجه به مشخصات ظاهری پای حسن‌زاده که درد و تورم دارد احتمال می‌دهم پارگی رباط باشد و آسیب‌دیدگی جدی است اما باز هم امیدوارم آسیب آنقدر جدی نباشد که نیاز به جراحی بوده و مدت زیادی از میدان دور باشد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان با اشاره به این اینکه بازی مهمی در پیش است، بیان کرد: در حال حاضر هیچ‌کدام یک از بازیکنان سپاهان مصدوم نیستند. تیم در وضعیت خیلی خوبی به‌سر می‌برد. بازیکنان شاداب و سرحال هستند. روند تیم تا کنون خوب بوده است.

رشادی تأکید کرد: حتی اگر آسیب‌دیدگی حسن‌زاده جدی هم نباشد و نیاز به عمل جراحی نداشته باشد باز هم به بازی بعدی با استقلال نمی‌رسد چون تمرین ندارد و وضعیتش به نحوی نیست که بتواند در بازی پیش‌رو در میدان باشد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار