طاهری: هندبال سپاهان نیازمند زمان است

سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان گفت: هندبال سپاهان دچار تغییرات و جوانگرایی شده و این تیم جوان برای اخذ نتیجه بهتر نیازمند زمان است.

سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان گفت: هندبال سپاهان دچار تغییرات و جوانگرایی شده و این تیم جوان برای اخذ نتیجه بهتر نیازمند زمان است.
محسن طاهری در گفت‌وگو با تسنیمدرباره 4 دیدار پایانی لیگ برتر هندبال و اینکه آیا تیمش شانس قهرمانی در لیگ هندبال را دارد، اظهار داشت: تیم ما با صدر جدول 4 امتیاز فاصله دارد و باید در 4 هفته پایانی برابر مس، نفت، کازرون و بافق به پیروزی برسیم. اگر شرایط خوب باشد و بازیکنان خواسته‌های ما را به خوبی اجرا کنند یکی از سکوها را در پایان فصل در اختیار خود قرار می‌دهیم.
وی افزود: ورزش غیر قابل پیش بینی است و نمی توان روی کاغذ برنده و بازنده را مشخص کرد، تیم ما جوان شده و جوانگرایی انجام داده، تیمی که همیشه قهرمان می‌شده چندین لژیونر داشته که الان در خارج بهترین بازی‌ها را انجام می‌دهند و زمانی که تیم جوان می‌شود باید فرصت داد تا به جایگاه اصلی خود بازگردد.
سرمربی تیم هندبال سپاهان در پاسخ به این سوال که جوانگرایی در هندبال سپاهان چه زمان نتیجه می‌دهد، خاطرنشان کرد: زمانی که جوانگرایی می‌کنید باید روی این جوانگرایی سرمایه گذاری کنید تا پاسخگو باشد، به طور قطع نتایج سال آینده بهتر از امسال می‌شود.
وی درباره دیدار روز پنجشنبه تیمش برابر مس تصریح کرد: امروز به کرمان می‌رویم و ساعت 4 روز پنجشنبه بدون محروم و مصدوم به مصاف تیم مس می‌رویم و امیدوارم از این دیدار دست پر بازگردیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار