برد تیم فوتبال بانوان ذوب آهن

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی ذوب‌آهن برابر تیم سوم جدول و شکست سپاهان به پایان رسید.

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی ذوب‌آهن برابر تیم سوم جدول و شکست سپاهان به پایان رسید.
به گزارش تسنیم، در روزهایی که لیگ برتر خلیج فارس به دلیل دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا تعطیل است اما لیگ برتر فوتبال بانوان تب و تاب خاص خودش را دارد و اتفاقات عجیبی در آن رقم خورده است، هفته‌هایی که برای زردپوشان اصفهانی پر استرس‌ و با بدشانسی می‌گذرد.
در هفته شانزدهم لیگ برتر بانوان سپاهانی‌ها بدشانس‌تر از همیشه بودند، فروغ موری کاپیتان گلزن آن‌ها رباط پاره کرد و در آن دیدار که اتفاقات عجیب داوری نیز رخ داد سپاهانی‌ها بازی را واگذار کردند، دیداری که یکی از گل‌های سالم سپاهان نیز مردود اعلام شد.
اما این تیم در هفته هفدهم لیگ برتر در ارومیه مهمان همیاری بود، دیداری که برای هر 2 تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود اما سپاهانی‌ها با توجه به فاصله‌ای که با جدول داشتند نیازمند پیروزی در این دیدار بودند تا از شهرداری بم رقیب اصلی خود عقب نمانند.
دیداری که عدم حضور کاپیتان برای سپاهانی‌ها به خوبی حس شد، مصدومیت فروغ موری به طور محسوسی بر این دیدار تاثیر منفی داشت و بار مصدومیت این بازیکن گلزن حالا بر روی دوش پاسور برتر تیم افتاده، الهام فرهمند که در دیدارهای گذشته موری را به خوبی از نظر پاس تغذیه می‌کرد در این دیدار در نقش گلزن تیمش قرار گرفت و 3 گل تیمش برابر همیاری را به ثمر رساند.
درخشش فرهمند و به ثمر رساندن 3 گل آن در این دیدار برای پیروزی طلایی‌پوشان کافی نبود، در روزی که سپاهانی‌ها بدشانس بودند اما همیاری بهترین استفاده را از موقعیت‌های خود داشت و تا حدودی تک موقعیت‌های خود را به خوبی به گل تبدیل کرد تا در پایان سپاهان با نتیجه 4 بر 3 مغلوب همیاری ارومیه شود.
سپاهانی‌ها پس از این شکست تلخ اختلافشان با صدرنشین به 5 امتیاز رسید و کارشان نیز سخت‌تر شد، پس از سپاهان 38 امتیازی راه یاب ملل سنندج و شهرداری سیرجان قرار گرفته‌اند که شهرداری سیرجان یک بازی کمتر نیز نسبت به رقبای خود دارد و در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند جایگاه دوم را در اختیار خود قرار دهد.
اما در دیگر دیدار اصفهانی‌ها، بانوان سبزپوشان اصفهانی بسیار خوش درخشیدند و در حساس‌ترین دیدار هفته همانطور که مدافع تیمشان گفته بود به نفع همشهری خود کار کردند و نزدیک‌ترین رقیب به سپاهان را با یک گل بسیار زیبا پشت سر گذاشتند.
بازیکنان جوان ذوب‌آهن دیداری بسیار سخت را برابر راه یاب ملل سنندج داشتند، راه یاب ملل که حریف مستقیم سپاهان در جدول به شمار می‌رود و تنها با تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم قرار گرفته به مصاف ذوب‌آهن جوان رفت اما نتوانست از سد فولادی آن‌ها بگذرد.
بانوان ذوب‌آهن در این دیدار سخت بازی بسیار منطقی را به نمایش گذاشتند، آن‌ها ابتدا از دروازه خودشان به خوبی دفاع کردند و پس از آن به فکر گلزنی به حریف بودند، در این دیدار سبزپوشان اصفهانی فعل خواستن را صرف کردند و توانستند 6 امتیاز شیرین را در اصفهان نگاه دارند.
اما ستاره این دیدار همه بازیکنان ذوب‌آهن بودند، اگر صحنه گل این تیم را یک بار مرور کنیم به کار تیمی بسیار خوب بازیکنان ذوب‌آهن به راحتی می‌توان پی برد، بازیکنان این تیم در یک کار تیمی بسیار زیبا توپ را به سبزواری سپردند تا این بازیکن در نهایت تنها گل دیدار را به ثمر برساند.
ذوب‌آهن با این پیروزی 25 امتیازی شد و با تفاضل کمتر نسبت به پالایش گاز ایلام در رده ششم جدول قرار گرفت، البته فاصله ذوب‌آهن با تیم‌های صدرنشین بسیار زیاد است اما تلاش بازیکنان جوان این تیم تا کنون ستودنی است، بازیکنان جوانی که در هفته هفدهم به یاری تیم همشهری خود آمدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار