نورصالحی: برای تکمیل خط یک مترو بی وقفه تلاش می‌کنیم

سرپرست سازمان قطار شهری اصفهان گفت: تمام تلاش خود را برای تکمیل و بهره برداری از ایستگاه‌های باقی مانده خط یک مترو تا پایان سال به کار می‌گیریم.

سرپرست سازمان قطار شهری اصفهان گفت: تمام تلاش خود را برای تکمیل و بهره برداری از ایستگاه‌های باقی مانده خط یک مترو تا پایان سال به کار می‌گیریم.

به گزارش ایمنا ، محمد نورصالحی در نشست بررسی مشکلات و موانع تکمیل خط یک مترو گفت: تکمیل خط یک مترو اولویت کنونی مدیریت شهری به شمار می‌رود، از این رو سازمان قطارشهری اصفهان تمام توجه خود را بر این موضوع معطوف کرده است.

وی با بیان اینکه از هم اکنون باید برنامه‌ریزی لازم به‌منظور آماده‌سازی ایستگاه‌های باقیمانده به منظور استفاده مردم صورت گیرد، افزود: نصب تجهیزات، رفع نواقص و تزریق مالی به بخش‌های مختلف پروژه اهمیت داشته و مد نظر مدیریت سازمان است.

وی با بیان اینکه قطارشهری اصفهان تا پایان سال به ایستگاه صفه می‌رسد، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که قول خود را درباره بهره‌برداری از ایستگاه‌های باقیمانده خط یک عملیاتی کنیم.

تأخیر در تکمیل ایستگاه‌های خط یک مترو جایز نیست

جواد شعرباف، مشاور عالی شهردار اصفهان نیز در این جلسه به تعهدات مسئولان شهری در خصوص تکمیل خط یک مترو اصفهان اشاره کرد و گفت: با توجه به درخواست مردم شهر اصفهان به تکمیل مترو، تأخیر در تکمیل ایستگاه‌های خط یک اصفهان جایز نیست و مدیران سازمان باید در این زمینه با جدیت ورود کنند.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی و قول مسئولان در خصوص مترو، همه مدیران وظیفه دارند در راستای تحقق این قول، نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

مشاور عالی شهردار اصفهان اضافه کرد: ایستگاه‌های انقلاب و امام حسین(ع) پیشرفت مناسبی داشته‌اند و در حال حاضر روزانه بیش از ۳۰۰ نفر برای تکمیل این ایستگاه‌ها فعال هستند، باید تلاش‌ها به صورت مستمر انجام شود تا هرچه سریعتر این پروژه تکمیل شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار