معابر شهر نونوار می‌شود

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: با اجرای طرح آماده‌سازی محیط شهری در آستانه نوروز ۹۷، معابر شهر نونوار می‌شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: با اجرای طرح آماده‌سازی محیط شهری در آستانه نوروز ۹۷، معابر شهر نونوار می‌شود.

ایرج مظفر در گفت و گو با ایمنا اظهارکرد: طرح آماده سازی محیط شهری برای استقبال از نوروز ۹۷ از ابتدای بهمن آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا ۲۶ اسفندماه به سرانجام می‌رسد.

وی افزود: لکه‌گیری آسفالت بزرگراه ها و معابر اصلی، اصلاح هندسی معابر، مرمت نوارهای حفاری، ساماندهی حریم کارگاههای عمرانی، همسطح سازی دریچه‌ها، ترمیم انهار و جداول، نوسازی و اصلاح پیاده‌روها از جمله اقدامات عمرانی برای استقبال از نوروز است.

معاون عمرانی شهردار اصفهان ضمن تشریح جزییات این طرح بر به کارگیری پیمانکاران و نیروی کار ماهر، استفاده از مصالح مرغوب، هماهنگی با ارگان‌های خدماتی نظیر اداره‌های آب، برق، گاز و مخابرات تاکید کرد و گفت: طرح استقبال از نوروز امسال در دو بازه زمانی اجرا می‌شود که در ابتدا معابری که نیاز به اصلاح دارد، شناسایی و سپس نسبت به رفع اشکالات اقدام می‌شود.

مظفر خاطرنشان کرد: در طول اجرای طرح، صدور هرگونه مجوز حفاری برای شبکه آب، فیبرنوری و نیز مجوز حفاری برای شرکت‌های خدماتی به جزء موارد اضطراری و فاضلاب در سطح مناطق ۱۵ گانه ممنوع است.

مظفر با اشاره به وجوه تمایز طرح استقبال از نوروز امسال نسبت به سال گذشته افزود: ارزیابی این طرح به صورت میدانی و روزانه توسط کارشناسان انجام و گزارش‌های روزانه، هفتگی و دوره ای نیز بر همین مبنا تدوین می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار