امیدوارم صفدریان در المپیک هم افتخارآفرین باشد

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه رشته سنگ‌نوردی به صورت آزمایشی به رشته‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو اضافه شده است و امیدوارم محمدرضا صفدریان بتواند در المپیک هم افتخارآفرینی کند.

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه رشته سنگ‌نوردی به صورت آزمایشی به رشته‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو اضافه شده است و امیدوارم محمدرضا صفدریان بتواند در المپیک هم افتخارآفرینی کند.

به گزارش ایمنا، غلامرضا شعبانی‌بهار در مراسم استقبال از محمدرضا صفدریان و سیدعماد حسینی، دو یخنورد افتخارآفرین اصفهان در جام جهانی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فدراسیون کوهنوردی یکی از فدراسیون‌هایی است که در توسعه ورزش همگانی به آن توجه می‌کنیم و توسعه رشته‌های زیرمجموعه این فدراسیون جزء اولویت‌های مهم وزارت ورزش و جوانان است. در دهه مبارک فجر برنامه‌های پیاده‌روی را در فدراسیون همگانی، جشنواره‌های روستایی را در فدراسیون ورزش روستایی و برنامه‌های کوهپیمایی را در فدراسیون کوهنوردی به صورت ملی اجرا کردیم.

وی افزود: قهرمانی محمدرضا صفدریان در جام جهانی و مدال نقره سیدعماد حسینی در جام جهانی جوانان، جزء افخارات بزرگ فدراسیون کوهنوردی و ورزش ایران محسوب می‌شود.

شعبانی‌بهار ادامه داد: فدراسیون کوهنوردی فدراسیونی منظم، با برنامه و همراه با مردم است و در دو بخش همگانی و قهرمانی در زمره بهترین‌ فدراسیون‌های ورزشی ایران قرار می‌گیرد.

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه خوشبختانه رشته سنگ‌نوردی به صورت آزمایشی به رشته‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو اضافه شده است، گفت: امیدوارم محمدرضا صفدریان بتواند در المپیک ۲۰۲۰ هم برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کند.

وی در مورد کم بودن بودجه فدراسیون کوهنوردی اظهار کرد: سه سال است که مسئولیت بودجه فدراسیون کوهنوردی بر عهده من بوده است و در این مدت، بودجه این فدراسیون تقریباً سه برابر شده است. حتی به مناسبت‌های مختلف بودجه‌های خوبی در اختیار فدراسیون قرار گرفته و در دهه فجر امسال نیز یک میلیارد تومان برای اجرای برنامه‌های همگانی به فدراسیون کوهنوردی اختصاص یافت.

شعبانی‌بهار افزود: استان‌های مانند اصفهان همکاری خوبی با فدراسیون کوهنوردی داشته‌اند که از مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و رییس هیأت کوهنوردی استان که مشارکت خوبی در همگانی کردن ورزش کوهنوردی داشتند، تشکر می‌کنم.

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به وجود اخلاق‌مداری در جامعه کوهنوردی اضافه کرد: امیدوارم فدراسیون کوهنوردی مانند گذشته زمینه‌های توسعه همگانی این رشته را فراهم کند و تا زمانی که یک رشته عمومی و همگانی نشود، قطعاً در بخش قهرمانی به موفقیت نخواهد رسید. با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، چشم‌انداز خوبی برای این فدراسیون می‌بینم. از رسانه‌ها نیز می‌خواهم به فدراسیون‌هایی که با ورزش همگانی سر و کار دارند، به خصوص فدراسیون کوهنوردی توجه بیشتری داشته باشد تا فرهنگ کوهنوردی در بین مردم نهادینه شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار