اگر می‌خواستند حذفم کنند، چرا گفتند به تهران بروم؟

ملی‌پوش اصفهانی دو و میدانی گفت: اگر قرار بود مرا از تیم ملی برای بازی‌های کشورهای اسلامی حذف کنند، نباید از من می‌خواستند برای تست به تهران بروم.

اگر می‌خواستند حذفم کنند، چرا گفتند به تهران بروم؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از اعلام لیست جدید نفرات اعزامی به مسابقات بازی‌های اسلامی که در شهر باکو برگزار می‌شود، تغییراتی در این لیست مشاهده شد که از جمله آن حذف رضا قاسمی دونده اصفهانی رشته سرعت بود.

رضا قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در این‌باره اظهار داشت: صبح دوشنبه متوجه شدم که لیست جدید اعلام شده و اسمی هم از من در آن نیست، از سوی فدراسیون هیچ خبری در این خصوص به من داده نشد، زیرا به ورزشکاران احترام نمی‌گذارند و برایشان مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد.

وی ادامه داد: من در رقابت‌های جایزه برگزار آسیا مصدوم شدم و قرار بود وضعیت حضورم در باکو پس از انجام تست‌های پزشکی مشخص شود، امروز نوبت پزشکی داشتم و قرار بود پس از جواب پزشک در خصوص مصدومیت، تکلیف حضور در مسابقات بازی‌های اسلامی مشخص شود.

دونده اصفهانی تیم ملی افزود: اگر می‌خواستند مرا خط بزنند، نباید می‌گفتند که به تهران بیایم و تست پزشکی بدهم، چند روز است که در تهران هستم و هزینه اقامت هم بر عهده خودم است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار