راند ۲ مسابقات اسلالوم استان اصفهان برگزار شد

راند دوم مسابقات ورزشی استانی موتورسیکلت شهری ظهر دیروز با استقبال گسترده ورزشکاران و همراه با برنامه‌های مهیج و حرکات نمایشی موتورسواری و اتومبیل‌رانی برگزار شد.

راند دوم مسابقات ورزشی استانی موتورسیکلت شهری ظهر دیروز با استقبال گسترده ورزشکاران و همراه با برنامه‌های مهیج و حرکات نمایشی موتورسواری و اتومبیل‌رانی برگزار شد.
به گزارش تسنیم، راند 2 مسابقات ورزشی اسلالوم استانی موتورسیکلت شهری ظهر دیروز با استقبال گسترده و همراه با برنامه‌های مهیج و حرکات نمایشی موتورسواری و اتومبیل‌رانی برگزار شد.
در حاشیه برگزاری این مسابقات رحمان رئیسی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری این مسابقات به میزبانی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان فلاورجان و زیر نظر کمیته اسلالوم هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان با حضور 150نفر از شرکت کنندگان بودیم که با استقبال خوبی از سوی مردم و علاقه‌مندان و به‌ خصوص جوانان مواجه شد.
وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شادابی بین عموم مردم شهرستان دانسته و گفت: ورزش یکی از راه‌های مهم رسیدن به این هدف است، که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بتوان سهم کوچکی در کاهش تصادفات و قانون‌مند کردن موتورسواری ایفا کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان بیان کرد: این مسابقات علاوه بر ایجاد هیجان و نشاط باعث خواهد شد که استعدادهای برتر شناسایی‌ شده و محیط مناسبی برای تخلیه هیجانات به وجود آمده در این ورزش به‌ طور صحیح انجام شود.
وی افزود: به نفرات برگزیده حکم و کاپ قهرمانی اهدا شده و نفرات نخست هر کلاس به مسابقات کشوری تهران اعزام می‌شوند.
به گزارش تسنیم در حاشیه این مسابقات حرکات نمایشی خودرو و موتورسیکلت خاص، کم ارتفاع، تیونینگ و کلاسیک از دیگر برنامه‌های اجراشده در این دوره از مسابقات بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار