مدافعان حرم نبودند امروز با داعش در برخی از مناطق کشور درگیر بودیم

اشتری با اشاره به برخی از صحبت‌های کنایه‌آمیز مبنی بر اینکه برای چه در سوریه و عراق حضور مستشاری داریم و دفاع از حرم می‌کنیم، اظهار داشت: مطمئن باشید اگر مدافعان حرم و رزمندگان به این میدان نرفته بودند و صدها و هزاران کیلومتر آن‌طرف‌تر جلوی دشمن و داعش نایستاده بودند امروز باید در برخی از شهرهایمان با آن‌ها مبارزه می‌کردیم

اشتری با اشاره به برخی از صحبت‌های کنایه‌آمیز مبنی بر اینکه برای چه در سوریه و عراق حضور مستشاری داریم و دفاع از حرم می‌کنیم، اظهار داشت: مطمئن باشید اگر مدافعان حرم و رزمندگان به این میدان نرفته بودند و صدها و هزاران کیلومتر آن‌طرف‌تر جلوی دشمن و داعش نایستاده بودند امروز باید در برخی از شهرهایمان با آن‌ها مبارزه می‌کردیم
به گزارش تسنیم، سردار حسین اشتری عصر دیروز در پنجمین یادواره شهدای هیئت بنی فاطمه اصفهان با گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدا اظهار داشت: از حضور باشکوه مردم که در یوم‌الله 22 بهمن، 22 بهمن تماشایی را به وجود آوردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

نقش هیئات مذهبی در مقاطع مختلف

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نقش بسیار خوبی ایفا کردند گفت: هیئات مذهبی‌مان در همه مقاطع مختلف در صحنه حضور داشته‌اند، اگر تهدیدی برای کشور بوده مردم از دل همین مساجد، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و هیئات به میدان آمده‌اند و فتنه و توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: تا آخر هم این عزیزان در صحنه حضور خواهند داشت و از نظام، انقلاب و رهبری دفاع می‌کنند، این تکلیف بزرگی است که شهدا به عهده ما گذاشته‌اند.

اشتری با اشاره به پیر غلامان حسینی و مادحان ارزشی که با ذکر «یا حسین» انسان سازی کردند، اظهار داشت: آن‌ها با همین یا حسین (ع) گفتن‌ها در مجالس عزا مدافعان مرزها، حرم و نظم و امنیت را به وجود آوردند، نباید آن‌ها را از یاد ببریم که به گردن همه ما حق دارند.

لزوم توجه به خانواده معزز و مکرم شهدا

وی با اشاره به لزوم توجه به خانواده معزز و مکرم شهدا و جانبازان، گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند خانواده معزز و معظم شهدا همان اجر و پاداشی که شهدا دارند را می‌برند. زنده نگاه داشتن یاد خانواده شهدا زنده نگاه داشتن یاد شهداست؛ امام راحل فرمودند خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند.

عامل ایستادگی جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه همه خانواده‌های شهدا برای ما ارزشمند هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به همه تهدیدات و مصیبت‌هایی که در اطراف کشورمان هست اگر این نظام محکم روی پای خود ایستاده به برکت خون شهدا و دعای خانواده شهدا است؛ قدردان شهدا، خانواده شهدا و جانبازان باشید.

وی ادامه دادن راه شهدا را مایه موفقیت بیان کرد و گفت: امروز بالاترین نعمت در کشورمان وجود نعمت امنیت است چرا که اگر امنیت نباشد پیشرفت و آبادانی نیست، همه پیشرفت‌ها در سایه امنیت ایجاد می‌شود؛ زندگی بشر به‌واسطه داشتن امنیت می‌تواند ثبات داشته باشد.

اشتری با اشاره به برخی از مشکلاتی که در کشورهای همسایه وجود دارد اظهار داشت: آن‌ها نمی‌دانند صبح که از خانه خارج می‌شوند زنده بازخواهند گشت یا خیر، آن‌ها برای زندگی فکر نمی‌کنند برای زنده ماندن فکر می‌کنند، این‌چنین شرایطی برای آن‌ها وجود دارد.

عوامل مؤثر در امنیت جامعه

وی تأکید کرد: امنیت مثال‌زدنی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا، هدایت‌ها و رهنمودهای امام (ره) و رهبری، انسجام و یکپارچگی موجود بین مردم و همین جلسات امام‌حسینی (ع) است.

وی با بیان اینکه ما نیز از مشکلات موجود مطلع هستیم، عنوان کرد: برخی فکر می‌کنند به سبب مسئولیت‌هایی که داریم از مشکلات بی‌اطلاعیم ولی ما نیز از این مشکلات مطلع هستیم؛ اما این نعمت امنیت و رهبری که در کشور وجود دارد را اگر قدردان نباشیم با بزرگ‌ترین مشکل روبه‌رو خواهیم شد.

با همت مسئولان و یاری مردم مشکلات کشور قابل‌ حل است

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند بنده به آینده این ملت به فضل خدا امیدوار هستم، گفت: مشکلات با همت مسئولان و یاری مردم قابل‌حل است.

وی تصریح کرد: خواست دشمن و استکبار جهانی ایجاد یأس در دل مردم نسبت به انقلاب، امنیت موجود، شهدا، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است؛ انقلاب اسلامی داشته‌های خیلی زیادی دارد.

مدافعان حرم نبودند امروز با داعش در برخی از مناطق کشور درگیر بودیم

اشتری با اشاره به برخی از صحبت‌های کنایه‌آمیز مبنی بر اینکه برای چه در سوریه و عراق حضور مستشاری داریم و دفاع از حرم می‌کنیم، اظهار داشت: مطمئن باشید اگر مدافعان حرم و رزمندگان به این میدان نرفته بودند و صدها و هزاران کیلومتر آن‌طرف‌تر جلوی دشمن و داعش نایستاده بودند امروز باید در برخی از شهرهایمان با آن‌ها مبارزه می‌کردیم، تصاویری که شما از صدا و سیما از جنایات داعش در سوریه و عراق دیده‌اید یک‌دهم جنایات آن‌ها نیست جنایات وحشتناکی که دل همه را به درد می‌آورد؛ باید خانواده‌های شهدای مدافع حرم را قدردان باشیم.

وی یادآور شد: بنده در جلساتی که توفیق حضور در محضر رهبر معظم انقلاب را داشته‌ایم شنیده‌ام ایشان بدون تعارف از مسئولان خواسته‌اند تا مشکلات را برطرف کنند.

فرمانده نیروی انتظامی به مراسم باشکوه راهپیمایی و اربعین حسینی در سال جاری اشاره کرد و گفت: حدود 2 میلیون و 500 هزار نفر به این سفر معنوی از سه مرز زمینی کشور رفتند و برگشتند و شما شاهد بودید که این مراسم با چه امنیت خوبی انجام شد و این به برکت انقلاب اسلامی و شهدا است.

تلاش دشمن برای نفوذ و متوقف کردن حرکت انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از روز نخست با توطئه‌های دشمنان روبرو بوده است، اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال نفوذ بوده است تا نگذارد این انقلاب مسیر خود را طی کند.

سردار اشتری تأکید کرد: پس از پیروزی انقلاب گام‌های بسیار خوبی برداشته‌شده است؛ پیشرفت‌های علمی، دفاعی و پزشکی نمونه‌ای از آن‌هاست، البته دست‌هایی هم در کار هست تا ایران اسلامی پیشرفت نکند؛ به یاد دارید که در دفاع مقدس سیم‌خاردار نداشتیم ولی امروز تبدیل به قدرت موشکی و چهارمین قدرت پهپاد در دنیا هستیم.

وی تصریح کرد: اگر اقتصاد مقاومتی انجام شده بود یکسری از مشکلات برطرف شده بود.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند نیروی انتظامی فرزندان و یار مهربان برای ملت هستند، در تلاش هستیم تا نظم، امنیت، آرامش و آسایش مردممان را که بهترین مردم و لایق هرگونه خدمتگزاری هستند را فراهم کنیم و پلیسی در شأن جمهوری اسلامی و مردم داشته باشیم.

وی به حوادث دی‌ماه هم گریزی زد و اظهار داشت: با حضور مردم و بسیج فتنه اخیر خنثی و امنیت و آرامش به جامعه برگشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار