با توجه به امکانات، وداع خوبی با لیگ برتر داشتیم

سرمربی تیم شهرداری کاشان گفت: فکر می‌کنم این وداع، با توجه به امکانات وداع خوبی بود اما از لحاظ نتیجه، رضایت‌بخش نبود و می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم.

با توجه به امکانات، وداع خوبی با لیگ برتر داشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مجید صالحی در حاشیه مسابقه پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی خوبی بود و تماشاچیان از بازی لذت بردند؛ تیم حریف تیم قدرتمندی است و از بازیکنان ملی‌پوش زیادی بهره می‌برد.

وی افزود: در روزی که ما با نصف تیم اصلی در این بازی حاضر شدیم، بازی خوبی انجام دادیم و با فاصله امتیازی کم نتیجه را واگذار کردیم؛ از بازیکنان تیم راضی‌ هستم و با بضاعتی که داشتیم تا اینجای کار نتایج خوبی کسب کردیم.

سرمربی تیم شهرداری کاشان گفت: تیم شهرداری کاشان، تیم کاشان است و تیم من نیست، فکر می‌کنم این رقابت‌ها نشان داد این شهر پتانسیل یک تیم لیگ برتری را دارد؛ با توجه به شرایطی که داشتیم به نظر من نتایج خوبی کسب کردیم.

وی تصریح کرد: مسؤولان تیم شهرداری کاشان حمایت خوبی از این تیم انجام ندادند، اگر پرداخت‌های تیم بهتر بود و امکانات بهتری در اختیار ما قرار می‌گرفت، مطمئناً نتایج دیگری کسب می‌شد؛ علیرغم بازی خوبی که در مقابل نفت آبادان انجام دادیم با توجه به نداشتن بازیکنان خارجی نتوانستیم پیروز این مسابقه شویم.

صالحی در ادامه خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم این وداع، با توجه به امکانات وداع خوبی بود اما از لحاظ نتیجه، رضایت بخش نبود و می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم ؛ با توجه به اینکه امکانات مورد نظر من توسط باشگاه تامین نشد، قطعاً همکاری ما ادامه نخواهد داشت.

وی با اشاره به وضع داوری مسابقات اذعان کرد: داوری در روند بازی تأثیرگذار نبود و مشکل خاصی در داوری وجود نداشت.

سرمربی تیم شهرداری کاشان در پایان ضمن تشکر از هواداران این تیم بیان کرد: مردم کاشان حمایت خوبی از ما کردند و در تمام شرایط در کنار ما بودند؛ همچنین از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که با دست خالی بازی کردند، نجیب‌ترین و مظلوم‌ترین تیم لیگ امسال، تیم ما بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار