معلمان نگران یادگیری محتوای آموزشی دانش آموزان نباشند

وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان در مدارس نگران یادگیری محتوای آموزشی توسط دانش آموزان نباشند و بیشتر به لذت بردن دانش آموزان از حضور در مدرسه توجه داشته باشند.

معلمان نگران یادگیری محتوای آموزشی دانش آموزان نباشند

به گزارش خبرنگار مهر، فخر الدین احمدی دانش آشتیانی صبح سه شنبه در آئین سپاس معلم که در مدرسه بیرجندی اصفهان برگزار شد ضمن تبریک روز بزرگداشت مقام معلم با اشاره به فعالیت 40ساله خود در عرصه های مختلف اظهار داشت: به جرأت می‌توانم بگویم بهترین دوران کاری ام حضور در کنار دانش آموزان بوده است.
وی با اشاره به اینکه دانش آموزان انسان های پاک و پرانرژی هستند، اضافه کرد: انرژی مثبتی که دانش آموزان به معلمان می دهند آنها را به ادامه فعالیت امیدوار می کند و باید شکرگذار این نعمت باشند.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هیچ شغلی بهتر از معلمی نیست، تصریح کرد: به معلمان توصیه میکنم شادی و نشاط دانش آموزان را نگیرند و استعدادهای دانش آموزان را در مسیر درست حرکت دهند.
وی افزود: معلمان نگران یادگیری محتوای آموزشی نباشند بلکه باید شرایطی را فراهم کنند تا بچه ها از حضور در مدرسه لذت ببرند.
دانش آشتیانی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در بخش آموزش سرمایه‌گذاری برای آخرت است، گفت: فعالیت در این زمینه باعث افزایش توانایی ها در جامعه می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار