شهرداری اصفهان می‌تواند الگوی حرکت جهادی و انقلابی برای دولت باشد

عضو کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان می‌تواند یک الگوی حرکت جهادی و انقلابی برای دولت باشد، گفت: دولت باید برای مدیریت کلان از برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان الگوبرداری کند.

شهرداری اصفهان می‌تواند الگوی حرکت جهادی و انقلابی برای دولت باشد

به گزارش ایمنا، عباس حاج‌رسولیها اظهارکرد: بسیاری از آزادسازی خیابان‌ها و احداث خیابان‌های جدید سطح شهر حاصل اقدامات جسورانه، جهادی و انقلابی 4 دوره شورای اسلامی شهر اصفهان بوده است.

وی افزود: دولت یازدهم و دولت‌های قبلی هیچ توجهی به قطار شهری و حمل و نقل عمومی اصفهان نکرده‌ و به این شهر ظلم کردند؛ با وام 25 درصد که نمی‌توان مترو ساخت.

عضو کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قرار بر این بود که بیش از نیمی از هزینه ساخت و راه‌اندازی پروژه قطار شهری را دولت تأمین کند که این امر محقق نشد؛ پیشرفت روند ساخت متروی اصفهان فقط نیازمند بودجه است.

وی عنوان داشت: دولت‌ها به حمل و نقل عمومی اصفهان ظلم کردند چراکه قرار بود 70 درصد از اعتبارات مترو را تأمین کنند، در دوره‌ای شهرداری تنها 17.5 میلیون تومان برای خرید هر اتوبوس هزینه می‌کرد و مابقی آن را دولت پرداخت می‌کرد و این یک روال قانونی بود.

حاج‌رسولیها در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان می‌تواند یک الگوی حرکت جهادی و انقلابی برای دولت باشد، در واقع دولت باید برای مدیریت کلان از برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان الگوبرداری کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار