کاپیتان تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن : همه باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند

کاپیتان تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: همیشه با عشق برای تیم و شهرمان بازی کرده‌ایم و امسال همه تلاشمان را می‌کنیم تا پرچم شهرمان را بالا ببریم.

کاپیتان تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: همیشه با عشق برای تیم و شهرمان بازی کرده‌ایم و امسال همه تلاشمان را می‌کنیم تا پرچم شهرمان را بالا ببریم.

فرانک بابلیان در گفت و گو با ایمنا در مورد شرایط تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن، اظهار کرد: در حال حاضر صدرنشین لیگ هستیم و شرایط خوبی داریم و تمریناتمان مستمر است.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه سوم اسفندماه مهمان آبنوس تهران هستیم که در دور رفت بازی‌ها این تیم را شکست دادیم. آبنوس تیم جوان و باانگیزه‌ای است چون چیزی برای از دست دادن ندارد و به همین دلیل خیلی راحت بازی می‌کند. این تیم در دور برگشت عملکرد بهتری داشته و نتایج خوبی نسبت به دور رفت به دست آورد و توانست سالوت تهران را شکست دهد و یک ست هم از تیم بهنمیر مازندران بگیرد.

بابلیان در پاسخ به این سوال که آیا حریف روز پنجشنبه را آنالیز کرده‌اید و یا فیلم بازی‌های آن‌ها را دیده‌اید، تصریح کرد: خیر، نیازی به آنالیز تیم‌ها نداریم.

کاپیتان تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: مصدومیت جزیی دارم که در حال درمان هستم و مشخص نیست به بازی با آبنوس تهران برسم، اما قطعاً به دیدار با پیکان تهران می‌رسم.

وی در مورد سطح رقابت‌های لیگ برتر، افزود: همه تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر امسال بازیکن ملی‌پوش دارند. رقیب اصلی ما پیکان تهران است که با اختلاف یک امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و ما حتماً باید در بازی دور برگشت مقابل این تیم پیروز شویم تا قهرمانی را صد درصد از آن خود کنیم چون مطمئن هستیم سایر تیم‌ها را شکست می‌دهیم.

پیکان تهران برای دور برگشت برنامه دارد

بابلیان خاطرنشان کرد: پیکان تهران در دور برگشت مائده برهانی و زینب گیوه، دو بازیکن لژیونر اصفهانی را به ترکیبش اضافه کرده است و برای بازی مقابل ما قطعاً با برنامه‌ریزی وارد میدان می‌شود. مطمئناً بازی نسبت به دور رفت سخت‌تر است. شعبانیان، سرمربی تیم پیکان تهران در دور رفت بازی‌ها بازیکنان ذخیره خوبی نداشت و برای تعویض، بازیکنان نیمکت ذخیره‌ به اندازه ترکیب بازیکنان ثابت تیم نبودند، اما بازیکنانی که در دور برگشت در اختیار گرفته می‌توانند در شرایط حساس به این تیم کمک کنند. در بازی دور رفت مقابل پیکان تهران دو ست نخست را واگذار کردیم، اما در نهایت سه بر دو این تیم را شکست دادیم.

کاپیتان تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن اظهار کرد: امسال تمام هدفمان کسب عنوان قهرمانی است. فصل گذشته هم کمی بدشانسی‌ داشتیم و با باختی که در نخستین بازی با تیم دانشگاه آزاد در دور برگشت داشتیم شیرازه تیم از هم پاشید.

همه باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند

وی در مورد وضعیت مالی تیمش و قراردادها، گفت: پس از پیروزی مقابل پیکان تهران و همچنین قهرمانی نیم‌فصل نخست سعید آذری، مدیرعامل باشگاه به بازیکنان پاداش داد. حضور او به ما دلگرمی می‌دهد و همین قدر که بدانیم او از تیم والیبال بانوان حمایت می‌کند برای ما کافی است چون هر زمان که مشکلی برای تیم به وجود آمده آن را رفع کرده است.

بابلیان اضافه کرد: امسال همه باشگاه‌ها حتی تیم بهنمیر مازندران که بازیکنان ۵۰ میلیونی دارد، مشکلات مالی دارند ، اما ذوب‌آهن باشگاهی قدیمی و با اصل و نسب است. شاید پول را دیر بدهند اما این‌طور نیست که نخواهند پرداخت کنند و یا اینکه ندانی با چه کسی طرف هستی و اسپانسر تیم چه کسی است.

پولکی نیستیم

کاپیتان تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: همیشه با عشق بازی کرده‌ایم و ثابت کرده‌ایم بازیکنان پولکی نیستیم چون باشگاهمان را واقعاً دوست داریم، اما به هر حال هر بازیکنان دیگری جای ما بود به خصوص بازیکنانی که در تیم‌های تهرانی بازی می‌کنند هیچ وقت حاضر نمی‌شوند با این شرایط بازی کنند، اما به‌خاطر کادر خوبی که داریم از والیبال شهرمان دفاع می‌کنیم تا پرچم اصفهان را بالا ببریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار