نقد منصفانه امام جمعه اصفهان به تبلیغات شهرداری در دهه فجر

شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان بلافاصله پس از نقد امام جمعه از تبلیغات شهرداری اصفهان در دهه فجر سال جاری، تبلیغات تکمیلی انجام داد چراکه این نقد، نقدی منصفانه بود.

شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان بلافاصله پس از نقد امام جمعه از تبلیغات شهرداری اصفهان در دهه فجر سال جاری، تبلیغات تکمیلی انجام داد چراکه این نقد، نقدی منصفانه بود.

به گزارش فارس ، قدرت‌اله نوروزی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از دی ماه سال جاری برای بهتر برگزار شدن مراسم بزرگداشت دهه فجر جلسه‌ای با حضور مسؤولان مربوطه برگزار شد.

وی افزود: شهرداری اصفهان تأکید داشت که برنامه‌های دهه فجر سال جاری محله‌محور باشد و در تمامی سطوح شهر انجام شود، به طوری که کاهش هزینه‌ها و افزایش میزان اثربخشی برنامه‌ها را شاهد باشیم؛ برنامه‌های عرصه‌محور نیز از رویکردهای شهرداری اصفهان در اجرای برنامه‌های دهه فجر سال جاری بود.

شهردار اصفهان گفت: برای مشارکت بیشتر نسل جوان در چنین برنامه‌هایی باید خلاقانه عمل کرد که در همین راستا شهرداری اصفهان بیش از 500 برنامه ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و هنری در دهه فجر امسال و به طور نقطه‌ای در همه محله‌ها اجرا کرد؛ همچنین 80 افتتاحیه در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی در همه مناطق شهر اصفهان انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس شعار «جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر»، برای اسلام، قرآن اثبات کرده‌ایم که جان خود را آماده کرده‌ایم؛ شعار ما برای سرنگونی رژیم شاهنشاهی و استقرار نظام جمهوری اسلامی «آزادی، استقلال، جمهوری اسلامی» بود و کسانی که شهید شدند نیز با این شعار به درجه رفیع شهادت رسیدند.

نوروزی اذعان داشت: شهرداری اصفهان در دهه فجر سال جاری بر شعار «ایران را دوست دارم» تأکید داشته است، سیاست ما برای تأکید بر واژه «ایران» به دلیل اهانت‌های اغتشاش‌گران به پرچم جمهوری اسلامی بود و به معنای حمایت از شعاری است که 40 سال پیش توسط جوانان کشور داده شد و هیچ سوء نیتی برای محوریت قرار دادن شعار «ایران» در سطح شهر اصفهان نبود.

وی با بیان این که تعیین شعار شهرداری برای دهه فجر سال جاری نباید مورد قضاوت قرار گیرد، تصریح کرد: نباید اگر عملکرد شهرداری بر خلاف نظر و عقیده برخی باشد، نباید قضاوت زودهنگام صورت گیرد.

شهردار اصفهان با اشاره به سخنان امام جمعه اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان بلافاصله پس از نقد امام جمعه از تبلیغات شهرداری اصفهان در دهه فجر سال جاری، تبلیغات تکمیلی انجام داد چراکه نقد امام جمعه اصفهان نقدی منصفانه بود.

وی عنوان داشت: در روز 22 بهمن امسال بار دیگر در میدان امام شاهد حضور یک‌پارچه مردم اصفهان در راهپیمایی بودیم و باید قدردان آن باشیم؛ انتشار شعار «ایران» در سطح شهر اصفهان برای تقویت، تحکیم و حمایت از شعاری بود که 40 سال پیش جوانان انقلابی جان خود را برای آن اهدا کردند.

نوروزی یادآور شد: شهرداری اصفهان مسیری جز منافع ملی، مصالح مردم و ارتقای سطح کیفی آنان ندارد و از همه کسانی که می‌توانند در راه کمک به مردم به آن یاری برسانند و نقد منصفانه کنند، تقاضای کمک دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار