برد خانگی و شیرین اصفهانی‌ها

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای کشور با پیروزی ذوب آهن و سپاهانه در خانه همراه بود.

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای کشور با پیروزی ذوب آهن و سپاهانه در خانه همراه بود.
به گزارش ایسنا - منطقه اصفهان، از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای کشور دو دیدار در اصفهان برگزار شد که در طی آن هر دو نماینده اصفهان موفق به شکست حریفان خود شدند.
در زمین چمن استاد عاطف ورزشگاه شفق اصفهان و از ساعت 10 تیم ذوب آهن اصفهان میزبان تیم ذوب‌آهن نیز در ادامه نتایج خوب خود، با دو گل زهره سربالی در دقیقه 15 و نرگس زهری در دقیقه 75 میهمان خود خیبر خرم‌آباد را با قضاوت الهه سامانیان، سیمین گوهری، آسو جواهری و مهناز ذکایی شکست داد، کاظمی و حاجیان نیز ناظرداوری و نماینده فدراسیون در این دیدار بودند.
اما در دیگر دیدار این هفته و در ورزشگاه صفائیه مبارکه شاگردان شهبازی میزبان تیم نماینده فارس بودند که در دور برگشت توانسته ناتیج خوبی به دست آورد، طلایی پوشان با قضاوت فاطمه نصر الهی، مرضیه بهداروند، شادی حسامی و ستاره تقدس با 3 گل هاجر دباغی و یک گل مریم رهیده موفق به شکست 4 بر 2 حریف خود شدند، در این دیدار نیز ناطقی و علیزاده به عنوان ناظر داوری و نماینده فدراسیون حضور داشتند.
در بم تیم صدرنشین شهرداری بم میزبان استقلال خوزستان که موفق شد با نتیجه پر گل 6 برصفر پیروز میدان شود و همچنان در صدر با ۴۶ امتیاز باقی بماند.
راه‌یاب ملل سنندج در خانه پارس جنوبی جم موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 برصفر شکست دهد، آذرخش تهران نیز در خانه متحمل شکست سنگین 7 بر صفر برابر شهرداری سیرجان شد و در آخرین دیدار این هفته نیز پالایش گاز ایلام با یک گل همیاری ارومیه را شکست داد.
در پایان هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای کشور، صدر جدول رده بندی را شهرداری بم با ۴۶ امتیاز به خود اختصاص داد، شهرداری سیرجان با 43 امتیاز در رده دوم و سپاهان با ۴۱ امتیاز و تفاضل گل ۳۴+ و راه‌یاب ملل سنندج هم امتیاز با سپاهان و تفاضل گل ۲۶+ در رده‌های سوم و چهارم جدول قرار دارند، ذوب آهن نیز با ۲۷ امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند.

نتایج کامل دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:
سپاهان اصفهان ۴ - نماینده فارس ۲
ذوب‌آهن اصفهان ۲ - خیبر خرم‌آباد صفر
شهرداری بم ۶ - استقلال خوزستان صفر
پارس جنوبی بوشهر صفر - راه‌یاب ملل سنندج ۳
آذرخش تهران صفر - شهرداری سیرجان ۷
همیاری ارومیه صفر - پالایش گاز ایلام یک

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار