انتخابات در آران و بیدگل به صورت الکترونیکی برگزار می شود

فرماندار آران و بیدگل گفت: شهر آران و بیدگل از جمله ۱۵۰ شهر کشور است که انتخابات شورای اسلامی شهر آن به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود.

انتخابات در آران و بیدگل به صورت الکترونیکی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل معینی نژاد ظهر سه شنبه، در جلسه توجیهی و آموزشی کاربران رایانه شعب اخذ رأی شهر آران و بیدگل با تاکید بر مسئولیت سنگین کاربران رایانه در شعب اخذ رای، اظهار داشت: مسئولیت شما نسبت به سایر اعضای پیش بینی شده در شعب اخذ رای بیشتر و حساس تر است که دقت نظر بیشتری را نسبت به سایرین می طلبد.

وی تصریح کرد: کاربران حاضر در شعب اخذ رأی باید نسبت به رعایت اصل بی‌طرفی اهتمام ویژه ای داشته و امین رای مردم باشند و ضمن داشتن دقت و حوصله در کار؛ نسبت به وظایف محوله هوشیاری و تسلط کافی را داشته باشند.

فرماندار با بیان اینکه شهر آران و بیدگل از جمله ۱۵۰ شهری است در کشور که انتخابات شورای اسلامی شهر آن به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود، تاکید کرد: سهولت در برگزاری انتخابات و شمارش آراء، سالم برگزار شدن آن و اعلام سریع نتایج آراء هر شعبه، از جمله مزیت ‌های انتخابات الکترونیکی است.

در ادامه جلسه آموزش های لازم توسط کمیته فن آوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان آران و بیدگل درخصوص نحوه کار با صندوق های رای گیری الکترونیک و نیز فرآیند اخذ رای الکترونیک ارائه شد.

گفتنی است، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در حوزه انتخابیه شهر آران و بیدگل برای نخستین بار بصورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار