آخرین فیلم رابین ویلیامز اکران می‌شود

کمدی مطلقا هیچ‌چیز به عنوان آخرین فیلم بلندی که «رابین ویلیامز» در آن نقش داشته به زودی در سینماهای انگلیس اکران می‌شود.

آخرین فیلم رابین ویلیامز اکران می‌شود

کمدی «مطلقا هیچ‌چیز» به عنوان آخرین فیلم بلندی که «رابین ویلیامز» در آن نقش داشته به زودی در سینماهای انگلیس اکران می‌شود.
به گزارش ایسنا، کمدی علمی تخیلی و انگلیسی «مطلقا هیچ‌چیز» به کارگردانی «تری جونز» با بازی بازیگرانی چون «سایمون پگ» و «کیت بکینسیل» همراه است و «رابین ویلیامز» بازیگر و کمدین معروف انگلیسی در آخرین حضور در یک فیلم، پیش از مرگش در این فیلم صداپیشگی کرده است.
هنرپیشه‌ی «بی‌خوابی» با اجرای نقش در مجموعه‌ی تلویزیونی «مورک غریبه» به اوج شهرت دست یافت. او همچنین برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، گلدن گلوب و گرمی بود.
جسد حلق‌آویز «رابین ویلیامز»، روز 11 اوت 2014 در خانه‌اش واقع در کالیفرنیا پیدا شد و مرگ او رسماً در ساعت ۱۲:۰۲ بعد از ظهر در سن ۶۳ سالگی تایید شد.
پلیس کالیفرنیا تأیید کرد دلیل مرگ «رابین ویلیامز» که از افسردگی شدید رنج می‌برد خودکشی بوده است. وی در چند سال اخیر از افسردگی رنج می‌برد و خود به صراحت از مصرف کوکائین و الکل سخن می‌گفت و چند بار نیز برای ترک مواد مخدر تلاش کرده بود.
از معروف‌ترین کارهای او می‌توان به «انجمن شاعران مرده»، «ویل هانتینگ نابغه»، «به دام انداختن»، «چه رویاهایی می‌آیند»، «یک ساعت عکاسی»، «بی‌خوابی»، «پچ آدامز»، «ملوان زبل»، «مرگ دوباره»، «شاه ماهیگیر»، «هملت»، «مرد دویست ساله»، «رییس‌جمهور بعدی»، «جومانجی»، «خانم دابت فایر»، «ویل هانتینگ نابغه» و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» اشاره کرد.
کمپانی انگلیسی «اطلس» حق پخش کمدی «مطلقا هیچ‌چیز» را در اختیار گرفته و به زودی این فیلم را در سینماهای این کشور اکران می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار