سبحانی: برنامه‌ای برای خرید سهام ذوب‌آهن نداریم

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در خصوص خرید سهام ذوب آهن توسط این شرکت، گفت: موضوع خرید سهام این شرکت منتفی است.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در خصوص خرید سهام ذوب آهن توسط این شرکت، گفت: موضوع خرید سهام این شرکت منتفی است.

به گزارش ایمنا، بهرام سبحانی در حاشیه بازدید شهردار و جمعی از مدیران شهرداری اصفهان از کارخانه فولاد مبارکه، در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه «برنامه فولاد مبارکه برای خرید سهام ذوب آهن چیست؟» اظهار کرد: در این باره برنامه ای نداریم و این موضوع منتفی است.

وی افزود: مشکلات ذوب آهن تنها با خرید سهام، حل نمی‌شود و راه‌های دیگری برای حل آن وجود دارد، البته برای حل این مشکلات با «شستا» صحبت هایی شده و قرار شده تا به لحاظ مدیریتی از این شرکت پشتیبانی کنیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان با تاکید بر اینکه تعاملات صنایع با مدیران شهری و استانی الزامی است، اظهار کرد: اگر این روند ادامه یابد توسعه پایدار محقق می شود.

سبحانی اضافه کرد: تعامل میان صنایع با مقامات استانی و شهری موجب رونق صنعت، شهر، بهبود اوضاع نیروی انسانی و رفع مسائل اجتماعی می شود، شهرداری یکی از مشتریان فولاد مبارکه است.

وی با بیان اینکه پیش از این بسیاری از ورق های ساخت پل های هوایی از کشورهای خارجی می شد، افزود: با همت فولاد مبارکه امروزه نیاز کشور در این حوزه تامین می شود.

وی افزود: فولاد مبارکه در پروژه هایی مانند مصلی، ورزشگاه نقش جهان، موزه دفاع مقدس و ... همگام با شهرداری پیش رفته و سرمایه گذاری هایی انجام داده تا شهروندان از آن استفاده کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار