هیأت انجمن‌های ورزشی هم نمی‌داند چه اتفاقی برای قایق دراگون‌بوت افتاده!

رییس هیأت قایقرانی استان اصفهان گفت: جلسه مقدماتی تحویل رشته دراگون‌بوت از هیأت انجمن‌های ورزشی استان برگزار و در حال انجام دیگر اقدامات هستیم.

رییس هیأت قایقرانی استان اصفهان گفت: جلسه مقدماتی تحویل رشته دراگون‌بوت از هیأت انجمن‌های ورزشی استان برگزار و در حال انجام دیگر اقدامات هستیم.

سلمان قاضی‌عسگر در گفت و گو با ایمنا در مورد تحویل رشته دراگون‌بوت به هیأت قایقرانی استان اصفهان، اظهار کرد: جلسه مقدماتی برخی از کارهای تحویل گرفتن رشته دراگون‌بوت از هیأت انجمن‌های ورزشی هفته گذشته با حضور قائم‌مقام هیأت انجمن‌های ورزشی، دبیر هیأت قایقرانی و نماینده اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار و سایر کارها نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: مشکل خاصی برای تحویل گرفتن این رشته از هیأت انجمن‌های ورزشی نداریم و باید برخی موارد را در محل تحویل بگیریم که این کار هم تا چند روز آینده انجام می‌شود.

هیأت انجمن‌های ورزشی هم نمی‌داند چه اتفاقی برای قایق دراگون‌بوت افتاده!

رییس هیأت قایقرانی استان اصفهان در مورد سرنوشت قایق دراگون‌بوت گم شده، گفت: هنوز خبری از قایق گم شده نیست و اطلاعی از این موضوع ندارم. البته مسئولان هیأت انجمن‌های ورزشی استان و کمیته دراگون‌بوت هم نمی‌دانند چه اتفاقی برای این قایق افتاده است.


قاضی‌عسگر در مورد برنامه‌های هیأت قایقرانی استان تا پایان سال، تصریح کرد: به دلیل خشکسالی و نداشتن بودجه مناسب، به فعالیت‌های بین‌المللی روی آورده‌ایم و اخیراً هم یک کرسی اصلی در هیأت اجرایی فدراسیون جهانی رفتینگ ( WRF ) کسب کردیم.

وی با بیان اینکه از تهدید خشکسالی به‌عنوان یک فرصت استفاده کردیم، اضافه کرد: فدراسیون جهانی رفتینگ راه‌اندازی و نخستین جلسه آن نیمه‌های بهمن ماه در صربستان و با حضور نمایندگان کشورهای صاحب‌نام در رشته رفتینگ از جمله انگلیس، ایتالیا، صربستان، ترکیه، کرواسی، مجارستان، لهستان و ... برگزار شد که شفیع‌اف، رییس کمیته رفتینگ فدراسیون قایقرانی و سیدهادی قاضی‌عسگر، دبیر هیأت قایقرانی استان اصفهان با نامه رسمی فدراسیون قایقرانی به‌عنوان نمایندگان ایران در این جلسه حضور داشتند که هر دو اصفهانی هستند.

قاضی‌عسگر با اشاره به اینکه در این اجلاس سیدهادی قاضی‌عسگر توانست کرسی کمیته فنی هیأت اجرایی این فدراسیون را به دست آورد، ادامه داد: اجلاس بعدی فدراسیون جهانی رفتینگ همزمان با مسابقات کاپ رفتینگ اروپا اواخر اسفندماه در کرواسی برگزار می‌شود.

رییس هیأت قایقرانی استان اصفهان با بیان اینکه مقر همه کنفدراسیون‌های رشته‌های ورزشی در تهران است و برای نخستین بار است که توانسته‌ایم یک کرسی جهانی در شهری غیر از تهران به دست آوریم، تصریح کرد: اتفاق خوبی که در نخستین اجلاس فدراسیون جهانی رفتینگ افتاد این بود که اصفهان به‌عنوان مقر کنفدراسیون رفتینگ آسیا تعیین شد که هیأت اجرایی کمیته فنی فدراسیون جهانی آسیا در تلاش است تا رشته رفتینگ زیر نظر کمیته ملی المپیک و به عنوان یک فدراسیون مستقل فعالیت کند. البته این اتفاق در دنیا افتاده، اما هنوز در ایران رشته رفتینگ زیرنظر فدراسیون قایقرانی فعالیت دارد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار