بشیر زالی به عنوان مدیر کمیته امداد شهرستان بوئین میاندشت انتخاب شد

طی مراسمی که با حضور طحانیان زاده فرماندار،اسکندری امام جمعه شهرستان ،متین پور قائم مقام کمیته امداد استان و همراهان وسایر مسئولین شهرستانی برگزار شد از زحمات محمد سوادکوهی مدیر سابق کمیته امداد تقدیر به عمل آمد و بشیر زالی به عنوان مدیر جدید کمیته امداد شهرستان بوئین میاندشت انتخاب شد.

طی مراسمی که با حضور طحانیان زاده فرماندار،اسکندری امام جمعه شهرستان ،متین پور قائم مقام کمیته امداد استان و همراهان وسایر مسئولین شهرستانی برگزار شد از زحمات محمد سوادکوهی مدیر سابق کمیته امداد تقدیر به عمل آمد و بشیر زالی به عنوان مدیر جدید کمیته امداد شهرستان بوئین میاندشت انتخاب شد.


محمد سوادکوهی مدیر سابق کمیته امداد شهرستان طی سخنانی ضمن تشکر از تمامی مسئولین گفت :

در این مدت که در خدمت مردم شهرستان بودم جزو لحظات شیرین و بیاد ماندنی بود و هرآنچه اتفاق افتاد در شهرستان از همدلی و همراهی همه همکاران و تمام مسئولین و مردم نیک اندیش شهرستان بوئین میاندشت بوده است . علیرغم وضعیت اقتصادی در شهرستان توانستیم به نقطه مطلوبی که مد نظر بود برسیم . وی به عملکردهای کمیته امداد در دوران خدمت خود در شهرستان اشاره داشت .در پایان از همکاری تمام مسئولین شهرستانی و استانی در این مدت تقدیر و تشکر کرد .


اسکندری امام جمعه شهرستان نیز در این مراسم اظهار داشت : کمیته امداد همانطور که از نام آن پیداست ارزش خودش را همراه اسمش داراست و آنچه که در کمیته امداد شاهد هستیم در کشور آنچه که اهداف و ارزش ها و آن مباحثی که حضرت امام فرمود ما برای آن انقلاب کردیم در بحث خدمات کمیته امداد دیده می شود.

وی ابراز داشت: هر چه شخص به ارزش های امدادی نزدیک تر شود به اهداف انقلاب نزدیک تر شده و هر کس دوست دارد اهداف انقلاب در دلش زنده می شود راهی بجز این ندارد که به مباحث کارهای امدادی نزدیک تر می شود.وی برای محمد سوادکوهی مدیر اسبق و بشیر زالی مدیر جدید کمیته امداد آرزوی موفقیت کرد.


طحانیان زاده فرماندار شهرستان نیز طی سخنانی با اشاره به تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان اظهار داشت:

با توجه به اینکه نزدیک به یک سوم جمعیت شهرستان را افراد تحت پوشش این نهاد تشکیل می دهد.اگر این نهاد مقدس نبود چه مسائل و آسیب هایی را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: موفقیت های کسب شده در کمیته امداد حاصل تلاش وزحمات این مجموعه خصوصا مدیر زحمت کش و ارزشی آن آقای محمد سواد کوهی بوده استو برای ایشان آروی توفیق و سعادت داریم و همان تعامل و همکاری که دربین مجموعه ادارات شهرستانی بوده انشاءا... آقای زالی نیز که از نیروهای خدوم و بنام کمیته امداد هست این مسیر را ادامه دهد و برای ایشان نیز آرزوی عاقبت بخیری و خدمت گزاری را داریم.


در پایان بشیر زالی مدیر جدید کمیته امداد شهرستان طی سخنانی گفت: ما امدادگران شهرستان بویین میاندشت بر خودمان فرض می دانیم که از زحمات مدیر کمیته امدادشهرستان آقای محمد سواد کوهی تقدیرو تشکر کنیم وآرزوی موفقیت، سلامتی و بهروزی برای ایشان داریم.

وی در پایان از تمام مسئولین شهرستان خواست مانند قبل تعامل و همکاری با کمیته امداد را داشته و در کنار این مجموعه باشند زیرا که مردم شهرستان ما محروم اما مردم فهیم و با شخصیتی هستند ونیاز به کمک همه مسئولین شهرستان را دارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار