كشف بيش از 148 کیلوگرم حشيش در اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در بازرسی به عمل آمده از يک سواری 405 و يک زانتيا متعلق به قاچاقچيان مقدار 148 كيلو و 500 گرم حشيش كشف و دو دستگاه سواری توقيف شدند.

كشف بيش از 148 کیلوگرم حشيش در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، جهانگیر کریمی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند تعدادی قاچاقچی مواد افیونی قصد دارند مقداری مواد مخدر را از جنوب کشور وارد استان اصفهان کنند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: یک تیم مجرب از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و شهرستان سمیرم به یکی از محورهای ورودی شهرستان سمیرم اعزام و یک سواری 405 و یک زانتیا متعلق به قاچاقچیان را شناسایی کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: رانندگان هر دو خودرو به ایست مأموران توجهی نکردند و اقدام به فرار کردند که در یک عملیات ضربتی هر دو خودرو متوقف شدند.

وی در ادامه مطرح کرد: در بازرسی به عمل آمده مقدار 148 کیلو و 500 گرم حشیش کشف و دو دستگاه سواری توقیف شدند.

کریمی در پایان با اشاره به دستگیری چهار سوداگر مرگ در این عملیات و تحویل آن‌ها به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان و سرکشی به‌ آن‌ها نخواهد داد.

*رسیدگی به مشکلات 5 هزار نفر در سامانه 197 پلیس اصفهان

رحمت‌اله کرباسیون نیز اذعان داشت: در فروردین ماه امسال تعداد هشت هزار و 788 نفر با سامانه 197 این دفتر تماس گرفتند که سه هزار و 500 مورد نفر در این تماس‌ها خواستار رسیدگی به مشکلات خود بودند که پیگیری‌های لازم از بخش‌های مختلف پلیس استان تا حصول نتیجه و حل مشکلات آنان به عمل آمد.

وی اضافه کرد: همچنین در این ماه دو جلسه ملاقات مردمی با مسؤولان انتظامی استان در مرکز استان و 35 جلسه در سطح فرماندهی انتظامی شهرستان‌های استان برگزار شد که در مجموع در جلسات مذکور به مشکلات دو هزار نفر از شهروندان رسیدگی شد.

رئیس بازرسی پلیس اصفهان در ادامه از ارائه 241 مورد پیشنهاد و 513 مورد تقدیر از عملکرد مأموران توسط شهروندان به سامانه 197 خبر داد و ابراز داشت: تعدادی از شهروندان نیز انتقاداتی داشتند که این موضوعات در جلسات و کمیسیون‌های مختلف بررسی و نسبت به بهبود وضعیت و جلب رضایتمندی بیشتر مردم تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی رضایت شهروندان را مهم‌ترین هدف از راه‌اندازی این سامانه عنوان کرد و گفت: بر اساس آمارهای به دست آمده بیش از 50 درصد از تماس‌های گرفته شده با شماره 197 دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان مربوط به مأموریت‌های نیروی انتظامی نبودند که البته در این زمینه نیز اپراتوران ما در نهایت سعه صدر پاسخ و راهنمائی‌های لازم را به شهروندان ارائه کردند.

کرباسیون سامانه 197 را پل ارتباطی بین مردم و پلیس و بهترین روش برای رسیدگی سریع‌تر به مشکلات مردم و بهبود وضعیت سازمان و ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: سامانه 197 پلیس استان اصفهان به صورت 24 ساعته آماده دریافت هرگونه نظر و پیشنهاد، سؤال، ابهام، تقدیر و انتقاد از عملکرد مأموران پلیس است و تمامی این تماس‌ها ثبت و ظرف 48 تا 72 ساعت رسیدگی و پیگیری‌های لازم از طریق مبادی مربوطه انجام می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار