اجرای طرح ویژه اعیاد شعبانیه در بازارهای روز کوثر

مدیرعامل ساز مان میادین و مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه طرح فروش ویژه بازارهای کوثر شهرداری اصفهان اجرا می شود.

اجرای طرح ویژه اعیاد شعبانیه در بازارهای روز کوثر

به گزارش ایمنا، سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان به عنوان متولی بازار های روز کوثر به منظور تامین مایحتاج عمومی و سبد کالای خانوار به مناسبت های مختلف تمهیدات ویژه ای را برای ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان و مراجعان این بازارها فراهم می کند.

در این ارتباط اصغر کشاورز راد، مدیر عامل سازمان میادین وساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر در زمینه تامین مایحتاج عمومی و سبد کالای خانوار این سازمان تلاش مضاعفی را بکار بسته و سعی می کند در جهت خدمت رسانی به شهروندان در راستای انجام وظایف خود از هیچ کوششی دریغ نکند

وی ادامه داد: انجام نظارتهای پیوسته به منظور اطمینان بیشتر از خدمت رسانی مطلوبتر به مردم در بازارهای روز به صورت تمام وقت توسط تیم بازرسی سازمان انجام و گزارش آن بصورت روزانه به سازمان ارائه می شود.

مدیرعامل سازمان میادین وساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه اقلام مصرفی شهروندان در بازارهای روز کوثر با تخفیف ۱۰ الی ۳۰ درصدی به شهروندان ارائه می‌شود، گفت: همچنین در ایام مختلف سال تخفیف‌های ویژه ای نیز در این بازارها در نظر گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: در این راستا به مناسبت اعیاد پر برکت شعبانیه علاوه بر تخفیف‌های روزانه، طرح فروش ویژه در بازارهای روز کوثر اجرا می‌شود.

کشاورز با اشاره به برگزاری طرح های فروش ویژه گفت: در بازار های روز کوثر سعی شده است تقریباً در دوره های کوتاه مدت طرح های ویژه فروش سبد کالای خانوار و مایحتاج مورد نیاز مردم با قیمت بسیار مناسب و ارائه تخفیفات ویژه جهت رفاه حال شهروندان برگزارشود.

وی در این ارتباط اضافه کرد: در قدم اول ۲۰ قلم کالا مشخص شده است که شهروندان می توانند از تاریخ ۱۲ الی ۲۲ اردیبهشت ماه با مراجعه به بازارهای روز کوثر از تخفیفات ویژه این طرح استفاده کنند.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با آغاز ماه پر خیر و برکت رمضان طرح فروش ویژه دیگری در کلیه بازار های روز کوثر اجرایی و در خدمت شهروندان قرار می گیرد.

مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری به برخود با متخلفان اشاره کرد و گفت: برای حسن اجرای فعالیت کلیه بازار های روز سازمان علاوه بر حضور مستمر مسئولان مربوطه، بازرسان سیار نیز به صورت محسوس و نامحسوس بر روند رعایت و اجرای برنامه ها نظارت داشته و در صورت وجود یا مشاهده تخلف براساس آیین نامه انضباطی با متخلفان برخورد می‌شود.

وی افزود: تامین به موقع و کافی مایحتاج کالایی سبد مصرفی خانوار در دستور کار تمامی بازارهای روز کوثر قرار دارد به صورتی که میوه و تره بار، لبنیات، مرغ، تخم مرغ، گوشت تازه و سایر محصولات پروتئینی از ابتدای ساعات کار تا پایان فعالیت بازارها به مشتریان عرضه خواهد شد.

کشاورز راد خاطر نشان کرد: فعالیت کلیه بازار های روز کوثر بصورت یکسره از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۹ شب است و شهروندان می توانند براحتی نسبت به تامین نیازهای خود اقدام کنند.

وی یاد آور شد: شهروندان می توانند نظرات، انتقادات و شکایتهای خود را از طریق سامانه پیام کوتاه سازمان به شماره ۳۰۰۰۱۳۹۰۹۰ ارسال و یا با شماره تلفن ۳۲۶۸۴۴۰۸ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار