بانوان فوتبالیست سپاهان به دنبال جبران یک خاطره تلخ

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان از فردا پنجشنبه آغاز می‌شود.

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان از فردا پنجشنبه آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان از فردا پنجشنبه با دیدار دو تیم انتهای جدولی آذرخش تهران و خیبر خرم‌آباد آغاز می‌شود و روز جمعه با برگزاری پنج دیدار دیگر به پایان می‌رسد.

در یکی از مهم‌ترین مسابقات روز جمعه، سپاهان در ورزشگاه صفاییه مبارکه میزبان شهرداری سیرجان است. هر دو تیم ۴۴ امتیازی‌اند، اما شهرداری سیرجان با تفاضل گل بالای خود در رده دوم جدول رده‌بندی ایستاده است و سپاهان سوم است. دیدار رفت دو تیم در سیرجان خاطره تلخی برای سپاهان به جا گذاشت. در آن بازی که ۲۴ آذرماه امسال و در چارچوب هفته نهم لیگ برتر برگزار شد، سپاهان با چهار گل از شهرداری سیرجان شکست خورد و از رده دوم به رده چهارم جدول رده‌بندی سقوط کرد. باید دید سپاهان که این روزها در غیاب بهترین گلزن خود یعنی فروغ موری مصدوم به میدان می‌رود می‌تواند از شهرداری سیرجان در اصفهان امتیاز بگیرد یا خیر.

در یکی دیگر از دیدارهای مهم این هفته شهرداری بم صدرنشین میزبان راه‌یاب ملل سنندج رده چهارمی است. شهرداری بم در صورت پیروزی در این بازی، به قهرمانی در لیگ امسال نزدیک‌تر می‌شود. راه‌یاب ملل سنندج در بازی رفت شگفتی‌ساز شد و با تک گل زهرا حاتم‌نژاد از سد شهرداری بم گذشت و نخستین شکست این تیم در این فصل را رقم زد.

اما دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان میزبان پارس جنوبی بوشهر است. ذوب‌آهن با ۲۹ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد و پارس جنوبی بوشهر هم با ۱۹ امتیاز نهم است. پارس جنوبی در دیدار رفت و در خانه با نتیجه دو بر یک مغلوب ذوب‌آهن شد.

برنامه مسابقات هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

پنجشنبه ۱۰ اسفند، ساعت ۱۰ صبح

آذرخش تهران - خیبر خرم‌آباد

جمعه ۱۱ اسفندماه، ساعت ۱۰ صبح

سپاهان اصفهان - شهرداری سیرجان

ذوب‌آهن اصفهان - پارس جنوبی بوشهر

شهرداری بم - راه‌یاب ملل سنندج

نماینده فارس - پالایش گاز ایلام

همیاری ارومیه - استقلال خوزستان


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار