رقابت گلشیفته با شهرزاد

سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی از امروز در شبکه نمایش خانگی و سراسر کشور توزیع شد. گلشیفته سریال کمدی- اجتماعی پر بازیگری است که بهروز شعیبی آن را کارگردانی کرده و هومن سیدی، بهاره کیان افشار، مهدی هاشمی، سیامک انصاری، شیلا خداداد، محمد بحرانی، نازنین بیاتی و امیرمهدی ژوله در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

رقابت گلشیفته با شهرزاد

سریال‌های شبکه نمایش خانگی چند سالی است جایگاه خود را در میان مخاطبان پیداکرده‌اند جرقه تولید جدی سریال شبکه نمایش خانگی را مهران مدیری با قهوه تلخ و ویلای من زد هرچند که با نیمه کاره ماندن و حواشی پیرامون این دو سریال استقبال مخاطبان در سایه بی‌اعتمادی قرار گرفت پس‌ازآن محمدحسین لطیفی با قلب یخی سعی داشت تا به دور از محدودیت‌های صداوسیما سریالی متفاوت با موضوعی جنجالی را به مخاطبان عرضه کند اما سریال او نیز اسیر حواشی بسیاری شد و با پایان‌بندی عجیب و نیمه کاره رها شد. پس‌ازاین دو سریال بازهم نمایش خانگی میزبان سریال‌های دیگری همچون شوخی کردم، شاهگوش، دندون طلا، آسپرین و ... بود که توانستند کم‌وبیش بازار سریال‌های نمایش خانگی را داغ کنند اما به فروش بالایی دست نیافتند. در این میان اما حسن فتحی و سریال شهرزاد (فصل اول) تمام قواعد را به هم زد و توانست علاوه بر محبوبیت، اعتماد مخاطبان را به سریال‌های نمایش خانگی بازگرداند و حتی از صداوسیما و سریال‌های تلویزیونی نیز گوی سبقت را برباید. اعتماد مخاطبان به شهرزاد با توزیع به‌موقع قسمت‌ها، کیفیت ساخت بالا، بازی بازیگران و جذاب بودن موضوع سریال از جمله دلایلی بود که شهرزاد را به محبوب ترین سریال ایرانی تبدیل کرد.

پس از فصل اول سریال شهرزاد دو سریال عالیجناب و عاشقانه نیز در شبکه نمایش خانگی توزیع شدند که منوچهر هادی و سریال عاشقانه توانست به موفقیت دست یابد و در میان مخاطبان محبوب شود، هرچند که این محبوبیت به‌پای فصل اول شهرزاد نرسید. پس‌ازآن، شبکه نمایش خانگی میزبان فصل دوم و سوم شهرزاد و سریال آشوب بود تا امروز که سریال جدیدی به چرخه رقابت اضافه شده است. سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی از امروز در شبکه نمایش خانگی و سراسر کشور توزیع می‌شود. گلشیفته سریال کمدی- اجتماعی پر بازیگری است که بهروز شعیبی آن را کارگردانی کرده و هومن سیدی، بهاره کیان افشار، مهدی هاشمی، سیامک انصاری، شیلا خداداد، محمد بحرانی، نازنین بیاتی و امیرمهدی ژوله در آن به ایفای نقش پرداخته اند. گفته می‌شود مهناز افشار، سیامک انصاری و بهاره کیان افشار در این سریال نقش‌هایی متفاوت و جذاب را ایفا کرده‌اند و داستان سریال نیز تا این لحظه منتشر نشده تا کنجکاوی مخاطبان درباره این سریال بیشتر شود. تیزر منتشر شده از این سریال خبر از سریالی جدید و با سبکی نو در کارنامه کاری شعیبی دارد او پیش از این سریال پرده‌نشین را برای شبکه یک سیما تولید کرده ، سریالی که با واکنش‌های مثبتی روبه‌رو شده و مخاطبان را راضی کرده بود.طبق اعلام شرکت توزیع‌کننده قسمت اول سریال «گلشیفته» از تاریخ ۹ اسفندماه و باقیمت پنج هزارتومان از طریق شبکه خانگی پخش خواهد شد. این سریال برای جذب مخاطبان باید با فصل سوم سریال شهرزاد که هفته‌های آینده قسمت‌های مهم و پرحادثه آن منتشر می‌شود رقابت کند گلشیفته برای رقابت با شهرزاد باید در پخش هفتگی منظم بوده و جذابیت‌های داستانی‌اش به حدی باشد که بتواند مخاطبانی که حسن فتحی با شهرزاد به سمت این رسانه کشانده است را راضی نگه دارد.

نکته جالب‌توجه درباره این دو سریال شخصیت‌های اصلی و نام سریال‌هاست؛ گلشیفته با بازی مهناز افشار و شهرزاد با بازی ترانه علیدوستی دو شخصیت اصلی این سریال‌ها هستند که نام این دو سریال نیز از این دو شخصیت گرفته شده است.

باید منتظر ماند و دید رقابت گلشیفته و شهرزاد در شبکه نمایش خانگی به رضایت مخاطبان از کدام‌یک از این دو سریال می‌انجامد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار