تمام کسانی که روزی از احمدی‌نژاد حمایت کردند پشیمان هستند

عضو شورای شهر تهران گفت: به جرات می‌توانم بگویم تمام کسانی که روزی از احمدی‌نژاد حمایت کردند،امروز از حمایت خود پشیمان هستند و گویا اصلا نمی‌خواهند بگویند ما روزی از این شخص حمایت کردیم.

عضو شورای شهر تهران گفت: به جرات می‌توانم بگویم تمام کسانی که روزی از احمدی‌نژاد حمایت کردند،امروز از حمایت خود پشیمان هستند و گویا اصلا نمی‌خواهند بگویند ما روزی از این شخص حمایت کردیم.

حجت نظری در گفت‌وگو با ایلنا در رابطه با نامه اخیر احمدی‌نژاد به رهبری گفت: احمدی‌نژاد مدت‌هاست در تلاش است به همه آنهایی که روزی از او حمایت کردند ثابت کند که حرف معترضان سال ۸۸ حرف درستی بوده است و احمدی‌نژاد با نامه نگاری‌ها تحصن‌ها و اعلام حضور‌هایی که در فضای مجازی و حقیقی دارد، مدام بر این واقعیت صحه می‌گذارد که ایشان شایستگی این را نداشته است که به‌عنوان نماینده مردم ایران صلاحیتش تایید شود و مورد حمایت باشد.

عضو شورای شهر تهران گفت: به جرات می‌توانم بگویم تمام کسانی که روزی از احمدی‌نژاد حمایت کردند به‌غیر از حلقه نزدیک به ایشان که به‌طور طبیعی از جایگاه او انتفاع بردند، امروز از حمایت خود پشیمان هستند و گویا اصلا نمی‌خواهند بگویند ما روزی از این شخص حمایت کردیم.

عضو دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه امروز مشخص شده کسانی که معتقد بودند در سال‌های پیشین حضور احمدی‌نژاد بزرگترین ضربه را به کشور زد، درست می‌گفتند، تشریح کرد: او نشان داده است برای رسیدن به اهداف خود همه چیز و همه کسی را وسیله می‌کند و در این راه حاضر است از همه وسایل موجود استفاده کند تا با رفتار و گفتار پوپولیستی به هرچه می‌خواهد برسد.

نظری ادامه داد: احمدی‌نژاد در دوره ریاست جمهوری خود هم احترامی به قانون نمی‌گذاشت و موارد فراوانی داشتیم که مصوبات مجلس را رعایت نمی‌کرد و حتی شاهد بودیم ایشان جایگاهی برای مجلس قائل نبود و معتقد بود امروزه مجلس در راس امور نیست و این نقض صریح فرمایش حضرت امام (ره)بود.

وی افزود: احمدی‌نژاد نشان داد هرچه را که خود می‌خواهد محور قرار می‌دهد و در این مسیر نه با قانون و نه با ابزار قانونی کاری ندارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار