برنامه رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک در اصفهان مشخص شد

رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک و همراهانش پس از اتمام مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور به منظور بازدید از آثار تاریخی و ظرفیت‌های گردشگری و ورزشی اصفهان میهمان هیأت جانبازان و معلولین استان اصفهان خواهد بود.

برنامه رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک در اصفهان مشخص شد

به گزارش ایمنا، صبح امروز فیلیپ کریون رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک به همراه همسرش و مسعود اشرفی دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک به دعوت کمیته ملی پارالمپیک در ایران و به منظور دیدار از مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور وارد تهران شدند.

کریون مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور را فردا افتتاح خواهد کرد. این مسابقات که تحت نظر IPC می‌باشد در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان در ۲۲ بخش آقایان و بانوان در ماده‌ پرتاب‌ و دو از فردا به مدت سه روز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران با حضور ۷۰۰ ورزشکار جانباز، معلول، کم‌بینا و نابینا برگزار می‌شود.

تیم استان اصفهان با ۳۵ ورزشکار در این رقابت‌ها حضور دارد. رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی را دارد.

فدراسیون جانبازان و معلولین در حاشیه این دیدار سفر به شیراز و اصفهان برای بازدید از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری این ۲ استان را برای آن‌ها درنظر گرفته است که هیأت جانبازان و معلولین استان اصفهان نیز از ظرفیت حضور کریون در اصفهان استفاده می‌کند و بازدید از ظرفیت‌های ورزشی اصفهان، بازدید از مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولین اصفهان که به تازگی به بهره‌برداری رسیده و در صورت فراهم بودن شرایط، دیدار با شهردار اصفهان از برنامه‌هایی است که هیأت جانبازان و معلولین استان برای فیلیپ کریون و همراهانش در نظر گرفته است.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار