کمک ۳۷ میلیارد تومانی خیران اصفهانی به بهزیستی

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان گفت: در سال جاری حدود ۳۷ میلیارد تومان مشارکت‌های مردمی شامل کمک‌های نقدی و غیر نقدی و کمک‌های خدماتی در بخش دولتی و غیر جمع‌آوری شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان گفت: در سال جاری حدود ۳۷ میلیارد تومان مشارکت‌های مردمی شامل کمک‌های نقدی و غیر نقدی و کمک‌های خدماتی در بخش دولتی و غیر جمع‌آوری شده است.
علی اصغر شاه‌زیدی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های بسیار حایز اهمیت سازمان بهزیستی کمک به توانمند سازی شغلی افراد تحت پوشش و خروج از چرخه وابستگی به حمایت‌های دولت است، اظهار داشت: در راستای رسیدن به این اهدف سازمان بهزیستی برنامه‌های مختلفی دارد.
وی افزود: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال‌زایی به مددجویان و کارفرمایانی که مددجویان را به کار می‌گیرند از جمله اهداف بهزیستی است.
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه 102 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته به استان اصفهان در حوزه اشتغال زایی و پرداخت تسهیلات بوده است، تصریح کرد: تا کنون 17 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار جذب شده که به یک‌هزار و 300 نفر تسهیلات تا سقف 20میلیون پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه در شهرستان اردستان یک میلیارد و 260میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده بود که با اقدامات خوب صورت گرفته تا کنون یک میلیارد و 580 میلیون تومان جذب شده است، خاطرنشان کرد: به 86 نفر تسهیلات پرداخت شده است که از این تعداد 53 نفر معتاد بهبود یافته بوده‌اند که شرایط پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال را داشتند.
شاه‌زیدی با بیان اینکه در استان اصفهان حدود 200هزار نفر از خدمات مستمربهزیستی استفاده می‌کند که 125 هزار نفر معلول هستند، خاطرنشان کرد: در استان اصفهان حدود 240 هزار نفر معلول زندگی می‌کنند که 125 هزار نفر از آنها از خدمات مستمر و غیر مستمر بهزیستی استفاده می‌کنند و امیدواریم بتوانیم تعداد بیشتری را تحت پوشش بگیریم.
وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی در ارائه خدمات اجتماعی به جامعه هدف خدمت گیرنده با کمبودهای مالی مواجهه است، اظهار داشت: برای حل این مشکل افراد خیر و موسسه‌های خیریه که از بهزیستی مجوز دارند کمک کننده سازمان بهزیستی هستند.
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان افزود: در سال جاری حدود 37 میلیارد تومان مشارکت‌های مردمی در بحث کمک‌های نقدی و غیر نقدی و کمک‌های خدماتی در بخش دولتی و غیر دولتی موسسات خیریه که مجوز فعالیت دارند، داشته‌ایم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار