به ارتباط با رسانه‌ها اعتقاد داریم

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: به ارتباط با رسانه‌ها اعتقاد داریم و معتقد هستیم در شهرداری باید با همه رسانه‌ها همکاری شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: به ارتباط با رسانه‌ها اعتقاد داریم و معتقد هستیم در شهرداری باید با همه رسانه‌ها همکاری شود.

به گزارش ایسنا ایمان حجتی امروز (شنبه) در آیین تودیع و معارفه سردبیر روزنامه اصفهان زیبا، اظهار کرد: شهرداری اصفهان فضای نقد را محدود نخواهد کرد، اما رسانه‌ها باید فضای حرفه‌ای را حفظ کنند.

وی ادامه داد: به ارتباط با رسانه‌ها اعتقاد داریم و معتقد هستیم در شهرداری باید با همه رسانه‌ها همکاری شود. روزنامه نگاران باید اطلاعات را در همه منابع جست‌وجو کنند و به اعضای درگیر خبر برای پاسخ‌گویی فرصت دهند. این مساله باعث می‌شود جامعیت خبر مورد سوال قرار نگیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، افزود: منابع مختلف خبری انگیزه‌های مختلفی دارند که خبرنگار باید انگیزه‌ها را بررسی کند. رسانه‌ها باید موجبات تعامل مردم با حاکمان شهر را فراهم کنند و روزنامه اصفهان زیبا یک شرکت است و باید از نظر مالی مستقل و از نظر حرفه‌ای در رده روزنامه‌های تراز اول باشد.

همچنین علی راعی- مشاور شهردار اصفهان در امور رسانه گفت: مردم خواستار تغییر و تحول در شهر اصفهان شده‌اند. تغییرات خواست و طبیعت جامعه است و‌ حتی آب اگر جایی بماند می‌گندد.

وی ادامه داد: روزنامه اصفهانِ زیبا سیاست‌گذاری جدیدی خواهد داشت. این سوال مطرح بود که آیا شهرداری اصفهان نیازی به رسانه دارد یا خیر. آقای شهردار معتقد است نیاز نیست شهرداری مطبوعات داری کند، بلکه شهرداری اصفهان باید مطبوعات یاری کند.

مشاور شهردار اصفهان گفت: روند جاری روزنامه اصفهان زیبا و امور رسانه‌ای شهرداری ادامه پیدا خواهد کرد، اما سیاست به گونه‌ای است که اصفهان زیبا مردمی باشد و خواست و مطالبات مردم را دنبال کند.

راعی گفت: روزنامه اصفهان زیبا باید از تریبون شهرداری فاصله گرفته و تبدیل به رسانه شهر شود. امیدواریم روزنامه اصفهان زیبا بتواند زین پس به تریبونی برای خواسته‌های مردم و مطالبات آن‌ها بدل شود.

هم چنین سردبیر جدید روزنامه اصفهان زیبا گفت: در روزنامه اصفهان زیبا که از این پس کاملا اصلاح طلب به ادامه فعالیت خواهد پرداخت نقد را از شهردار شروع خواهد کرد چرا که آقای شهردار به دنبال صداقت، شفافیت و نقد سازنده است.

ایمان صفری اظهار کرد: همواره این سوال وجود داشت که آیا می‌توان نوشت یا نه؟ این پرسش این گونه پاسخ داده شد که در مقابل تحولات حوزه روزنامه نگاری باید در انتظار ظهور نسلی نو باشیم که روزنامه نگاران تخصصی را در خود بگنجانند.

وی ادامه داد: اصفهان هم با این سوال رو به رو است که آیا می‌توان نوشت و اگر می‌توان نوشت از چه چیزی می‌توان نوشت؟ این در حالی است که پیشران‌های توسعه در اصفهان از کار افتاده است و مطبوعات و رسانه می‌تواند این پیشران‌ها را تحریک و دوباره به کار بیندازد.

مدیرعامل شرکت پیام اصفهان زیبا گفت: روزنامه اصفهان زیبا کاملا اصلاح طلب خواهد بود که زودتر از همه شهردار را مورد نقد قرار خواهد داد. شهردار اصفهان به دنبال نقد و شفافیت است که این رویکرد به زودی موجب توسعه اصفهان در همه زمینه‌ها خواهد شد.

صفری با اشاره به اینکه روزنامه نگاری تحقیقی را کنار خواهیم گذاشت و تحلیلی خواهیم شد، ادامه داد: آینده پژوهی را دنبال خواهیم کرد و روزنامه نگاری خطی را کنار خواهیم گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: روزنامه اصفهان زیبا از این پس به تلاش برای معرفی روزنامه نگاران تخصصی و‌ نوپا خواهد پرداخت تا بتواند فضای کسب و کار اصفهان را تغییر دهد

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار