مجیری : خادم هم برگردد، ما به کشتی برنمی‌گردیم

رییس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: اگر خادم هم به فدراسیون کشتی برگردد ما دیگر به هیئت کشتی اصفهان برنمی‌گردیم.

رییس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: اگر خادم هم به فدراسیون کشتی برگردد ما دیگر به هیئت کشتی اصفهان برنمی‌گردیم.

محمد مجیری در گفت و گو باایمنا، در مورد استعفا از ریاست هیئت کشتی استان اصفهان اظهار کرد: مشکل ما در واقع با اداره‌کل ورزش و جوانان استان است.

وی افزود: عدم حضور خادم ضربه به کشتی کشور است و اینکه برگردد یا نه را نمی‌دانم. اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان متولی ورزش استان است نه من و مدیرکل باید بستر را فراهم کند تا ما به عنوان متولی ورزش کار و کشتی‌گیر تربیت کنیم، نه اینکه در زمان رسیدن به موفقیت بیایند و با ورزشکاران عکس یادگاری بیندازند.

مجیری ادامه داد: متأسفانه جای ما با مدیرکل ورزش و جوانان عوض شده و ما متولی ورزش شده‌ایم. از طرف دیگر مدیرکل سنگ جلوی پای ورزش استان می‌اندازد. اگر سلطان‌حسینی با من مشکل دارد، خداحافظی کرده‌ام و امیدوارم شخص دیگری بتواند این مشکلات را رفع کند.

رییس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: هفته گذشته کشتی‌گیران برای تمرین به ورزشگاه تختی رفته‌اند، اما به در قفل زده‌ بودند و بچه‌ها پشت در مانده‌اند! می‌گویند سالن را به مزایده گذاشته‌ایم، در حالی که نام ورزشگاه تختی است و سالن تخصصی کشتی است و ۵۰ سال در آن تمرین شده و امثال محمد طلایی از این سالن افتخار کشور شده‌اند و افرادی مانند پهلوان قنبری و پهلوان مقرب در آن کار کرده‌اند. سالن تختی را بدون اطلاع ما به مزایده گذاشته و به هیئت دیگری اختصاص داده و کشتی‌گیران را مقابل ما قرار داده‌اند.

وی اظهار کرد: مگر من چقدر حوصله و توان دارم و شاید اگر من نباشم، مدیرکل ورزش و جوانان استان راحت‌تر به اهدافی که در ورزش دارد برسد و این بود که تصمیم گرفتیم در هیأت کشتی نباشیم و سرپرستی برای هیأت تعیین شود. البته به نظر من هر کس دیگری بیاید، اگر روش فعلی ادامه پیدا کند نمی‌تواند با این تفکرات کار کند.

مجیری افزود: رسول خادم با حدود ۴۰ رأی رییس فدراسیون کشتی شد، اما اکنون خیلی راحت می‌گوید نمی‌تواند به ریاست ادامه دهد. عدم همراهی با ورزش کشتی استان هم، بزرگ‌ترین مشکل ما با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان است.

وی در مورد اینکه آیا این مشکلات را با مدیرکل ورزش و جوانان در میان گذاشته است یا خیر اضافه کرد: در سه سال و نیم سال گذشته همیشه مشکل داشتیم، اما هیچ وقت نتوانستیم به تفکرات وی نزدیک شویم. مدیرکل ورزش و جوانان متولی اصلی ورزش استان است و باید فضا را آماده کند و این تقابل با ورزش را درک نمی‌کنم. وی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان حقوق می‌گیرد و ما باید بازوان وی در جهت رشد و توسعه ورزش استان باشیم، اما وی هیئت کشتی را یک هیئت همراه نمی‌داند. شاید برخی روسای هیئتها به خاطر حفظ جایگاه خود، حرف خود را صریح نمی‌زنند، اما این موضوع برای من مهم نیست و شاید در جای دیگری مفیدتر باشم.

رییس هیئت کشتی استان اصفهان در مورد درخواست روسای هیئتهای استانی برای برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی و برگرداندن رسول خادم گفت: روسای هیئتها درخواست کرده‌اند که با برگزاری مجمع فوق‌العاده در حضور وزیر ورزش و جوانان و معاون وی در این مورد صحبت شود و به جمع‌بندی برسند. البته اگر خادم هم برگردد ما دیگر به هیئت کشتی اصفهان برنمی‌گردیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار