ارسال بیش از 270 مقاله به دوازدهمین سمینار دوسالانه الکتروشیمی ایران

دبیر اجرایی دوازدهمین سمینار دوسالانه الکتروشیمی ایران گفت: 270 مقاله به دبیرخانه این سمینار فرستاده شده که 204 مقاله به صورت پوستر در این سمینار ارائه خواهد شد.

ارسال بیش از 270 مقاله به دوازدهمین سمینار دوسالانه الکتروشیمی ایران

اسماعیل شمس سولاری پیش از ظهر امروز در حاشیه دوازدهمین سمینار دوسالانه الکتروشیمی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: معمولاً سمینارهای علمی اهداف کلی دارند که یکی از آن اهداف گردهمایی متخصصان و صاحب نظران یک رشته تخصصی است که برای تبادل نظر در آن حوزه این گردهمایی انجام می‌شود.

وی افزود: بررسی پیشرفت‌های علمی در زمینه حوزه مربوطه یک همایش، از دیگر اهداف برگزاری همایش‌های علمی از جمله دوازدهمین سمینار دوسالانه الکتروشیمی ایران است.

دبیر اجرایی دوازدهمین سمینار دوسالانه الکتروشیمی ایران تصریح کرد: مباحث الکتروشیمی در این سمینار مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی در رابطه با مقاله‌های ارسالی به این جشنواره خاطرنشان کرد: 270 مقاله به دبیرخانه این سمینار فرستاده شده که تعدادی از این مقالات مشکل بارگذاری و تکرار داشتند، به طور کلی 204 مقاله به صورت پوستر در دوازدهمین سمینار دوسالانه الکتروشیمی ایران ارائه خواهد شد.

شمس سولاری با بیان اینکه هم‌چنین 16 مقاله به صورت سخنرانی در دوازدهمین سمینار دوسالانه الکتروشیمی ایران ارائه خواهد شد، عنوان کرد: از 4 سخنران کلیدی و متخصص در خصوص الکتروشیمی در این سمینار دعوت به عمل آمده است.

وی بیان کرد: این سمینار به صورت دوسالانه در رابطه با الکتروشیمی برگزار می‌شود که با مدیریت انجمن شمیمی ایران برگزار شده و هر دو سال یک بار یکی از دانشگاه‌های کشور این سمینار را برگزار می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار