همایش بزرگ فوتبال در کاشان

، هجده اسفند همایش بزرگ فوتبال با حضور مربی سابق تیم ملی محمد مایلی کهن در کاشان برگزار می شود.

هجده اسفند همایش بزرگ فوتبال با حضور مربی سابق تیم ملی محمد مایلی کهن در کاشان برگزار می شود. رئیس هیئت فوتبال کاشان از همایش بزرگ فوتبال و فوتسال شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش اصفهان امروز حسین خیمه کبود با اعلام همایش بزرگ و تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان و فوتبالیست ها اظهار داشت : روز جمعه هجده اسفند ماه از ساعت ۱۹ الی ۲۱ در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی کاشان این همایش بزرگ برگزار خواهد شد.

خیمه کبود افزود : در این همایش از کلیه تیم های برگزیده استانی و کشوری ، داوران و مسئولینی که در این خصوص ما را یاری کردند و پیشکسوتان این عرصه ورزشی تجلیل به عمل خواهد آمد . نماینده فدراسیون فوتبال کشور خاطرنشان کرد : در کاشان پتانسیل های قوی ای در حوزه های ورزشی وجود دارد از جمله فوتبال که با وجود شش مدرسه فوتبال در کاشان این استعدادها شناخته و به تیم های کشوری معرفی می شوند . تا کنون چندین بازیکن از کاشان به تیم های بزرگ کشوری راه پیدا کردند.

رئیس هیئت فوتبال کاشان با سابقه ی ۴۰ ساله در این حوزه از مسئولان شهری می خواهد که بیشتر از پیش به مسائل ورزش کاشان اهمیت داده و پتانسیل های نهفته ی شهرستان را شکوفا کنند.

وی با اشاره به اینکه جوانی که قدم در راه ورزش نهاد کمتر دچار آسیب های اجتماعی می شود از مسئولان خواست تا دلسوزانه به این موضوع پرداخته و ما را همراهی کنند .

عضو فعال پایگاه بسیج کاشان از حضور تیم های بسیجی کاشان نیز در این همایش خبر داد و گفت : سالها قبل بنیانگذار پایگاه باب الحوائج کاشان بودم و میدانم که جوانان بسیجی این شهر ظرفیت بالایی در زمینه ورزشی به حساب می آیند و می توانند ذخایر ورزشی شهر را پربارتر کنند.

عضو سابق کمیته انضباطی فوتبال تهران از جوانان کاشانی بعنوان ورزشکاران برتر یاد می کند و می گوید : چنانچه مسئولان این شهرستان امکانات و فرصت بیشتری به جوانان این شهر دهند قطعا نظیر کاظمیان ها و حاج صفی ها را بیشتر خواهیم داشت .

رئیس هیئت فوتبال کاشان از تجلیل و تقدیر از نائب رئیس خود و خیر ورزشی حمیدرضا رنجبر کاشانی در روز همایش نیز اطلاع داد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار