نجات ۶ مسافر گم شده در دل تپه‌های ماسه‌ای ورزنه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان از نجات و رهایی ۶ مسافر مفقود شده در دل تپه‌های ماسه‌ای ورزنه توسط نجاتگران این جمعیت خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان از نجات و رهایی ۶ مسافر مفقود شده در دل تپه‌های ماسه‌ای ورزنه توسط نجاتگران این جمعیت خبر داد.
به گزارش تسنیم ، شهریار انصاری‌طادی با اعلام این خبر اظهار داشت: با اعلام مرکز هماهنگی عملیات استان مبنی بر گرفتار شدن اعضای خانواده 6 نفره با خودرو و گم کردن مسیر در تپه‌های ماسه‌ای منطقه گردشگری ورزنه و درخواست امدادرسانی در ساعت 21 شنبه 12 اسفند، 2 تیم متشکل از نجات‌گران پایگاه‌های ورزنه و کوهپایه اصفهان به همراه 2 نفر از اهالی آشنا به منطقه اعزام شدند.
وی افزود: از آن جایی‌که اطلاع دقیقی از محل افراد گرفتار شده در دست نبود تمام مسیرها بررسی شد که سرانجام با تلاش‌ها و پیگیری‌های بی وقفه محل آنان مشخص و نیروها برای امدادرسانی اعزام شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان بیان کرد: مفقود شدگان در بین ماسه‌های صعب‌العبور و در حالی که خودروی آنان در ماسه فرو رفته بود مشاهده شدند که خودرو از ماسه خارج شد و عملیات در ساعت 2 بعد از نیمه شب با موفقیت به پایان رسید.
وی با اشاره به اینکه در این عملیات 4 نجات‌گر از ورزنه و 3 نجاتگر از کوهپایه اصفهان به استعداد 2 دستگاه خودرو امدادی و تجهیزات نجات حضور داشتند، به گردشگران و مسافران توصیه کرد با توجه به نزدیکی ایام نوروز و تعطیلات در صورت سفر به منطقه، تمام نکات ایمنی را رعایت و به هشدارها توجه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار