آذری: امیدوارم آخرین بازی سال ۹۶ را با برد تمام کنیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدوارم آخرین بازی ما در سال ۹۶ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با پیروزی به پایان برسد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدوارم آخرین بازی ما در سال ۹۶ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با پیروزی به پایان برسد.

سعید آذری در گفت‌ وگو با فارس در مورد دیدار روز سه‌شنبه با الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی مشکلی با الوحده داریم ما کاری به نتایج دو بازی اول الوحده در لیگ قهرمانان نداریم آنها در بازی اول مقابل لوکوموتیو تاشکند غافلگیر شدند و ۵ گل دریافت کردند اما به تیم الدهیل قطر ۲ گل زدند هرچند ۳ بر ۲ بازنده شدند.

وی افزود: کادر فنی ما به خوبی تیم الوحده را آنالیز کرده است این تیم بازیکنانی مثل اسماعیل مطر که بسیار با تجربه هستند در اختیار دارد و امیدوارم که آخرین بازی ما در سال ۹۶ در ورزشگاه فولادشهر با پیروزی به پایان برسد.

مدیرعامل ذوب‌آهن در مورد اینکه قلعه‌نویی گفته است این بازی کلید لیگ قهرمانان برای ذوب‌آهن است، گفت: با نظر قلعه‌نویی کاملاً موافق هستم با توجه به اینکه دو تیم دیگر با هم در تاشکند بازی دارند در صورت پیروزی ما مقابل الوحده معادلات این گروه تا حد زیادی حل می‌شود. ما مشکل چندانی برای این بازی نداریم و بازیکنان ذوب‌آهن یک روز زودتر به اردو رفته‌اند تا دو روز تحت کنترل اردویی باشند و سه‌شنبه بتوانیم نماینده شایسته ای باری ایران در آسیا باشیم.

وی در مورد اینکه چرا همراه مدیران باشگاه‌ها به ایتالیا سفر نکرد، گفت: به هر حال شب عید است و من باید به تعهدات باشگاه عمل کنم با توجه به تعهدات زیادی که داریم صلاح نبود به ایتالیا بروم. امیدوارم این بازی را در لیگ قهرمانان آسیا به خوبی پشت‌سر بگذاریم ضمن اینکه باشگاه ذوب‌آهن به جز فوتبال در رشته‌های دیگر هم تیم‌داری می‌کند و در آن رشته‌ها هم تعهداتی داریم.

آذری در مورد اینکه سفر مدیران فوتبال به ایتالیا برای فوتبال مفید است یا نه، گفت: قطعاً اگر چنین سفرهایی اگر همراه با کارگاه آموزشی برای مدیران ما باشد بسیار مفید است و می‌تواند مدیران ما را با شرایط روز فوتبال دنیا آشنا کند.

وی در مورد اینکه رئیس فدراسیون در نامه‌ای به وزیر ورزش اعلام کرده صداوسیما تا ۲۰ اسفند برای عقد قرارداد حق پخش مهلت دارد، عنوان کرد:‌ وقتی رئیس فیفا در ایران اعلام می‌کند اگر حق پخش تلویزیونی پرداخت نشود دیگر به ایران سفر نمی‌کند این طرف قضیه است و طرف دیگر آن این است که ممکن است فیفا بخواهد رأساً وارد عمل شود تا حق فوتبال ایران را بگیرد. بنابراین خطر تعلیق هم ممکن است به وجود بیاید. به هر حال باید تدابیری بیاندیشیم تا چنین اتفاقی نیفتد.

آذری تصریح کرد: باشگاه ذوب‌آهن خودش یک طرح مطالعاتی و عملیاتی دارد که می‌تواند جایگزین حق پخش تلویزیونی فوتبال شود. البته من امیدوارم که مدیران عالی‌رتبه صداوسیما مشارکت برد برد با فوتبال انجام بدهند و حق پخش تلویزیونی را بپردازند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار