فخرالدینی: تلاش می‌کنیم تا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم

مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تاکید کرد که استقلال اصلی‌ترین حریف آنها برای کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر است.

مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تاکید کرد که استقلال اصلی‌ترین حریف آنها برای کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر است.
میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد شرایط ذوب‌آهن در آستانه بازی برابر الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ما وضعت خوبی دارد و آماده بازی با الوحده هستیم. برد در بازی قبلی باعث شد تا روحیه ما برای بازی‌های بعدی بیشتر شود و حالا دو بازی رفت و برگشت برابر الوحده نقش مهمی در صعود ما از گروه B لیگ قهرمانان خواهد داشت.
مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه افزود: در بین تیم‌های ایرانی ما سخت‌ترین گروه را داریم، ولی تلاش می‌کنیم تا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. امیدوارم هواداران ذوب‌آهن در بازی برابر الوحده به ورزشگاه فولادشهر بیایند، چون به حمایت آنها نیاز داریم.
وی در مورد وضعیت تیمش در لیگ برتر و شانس ذوب‌آهن برای رسیدن به مقام نایب قهرمانی این رقابت‌ها اظهار داشت: چند تیم برای کسب مقام دومی و سومی با هم رقابت دارند، ولی به نظرم استقلال اصلی‌ترین رقیب ما برای کسب عنوان نایب قهرمانی است. ما باید تلاش کنیم تا خوب امتیاز بگیریم، چون نمی‌خواهیم جایگاه دومی را از دست بدهیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار