کشف بيش از 10 هزار ترقه غیرمجاز در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف تعداد 10 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف تعداد 10 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، حسن یاردوستی اظهار داشت :در راستای مطالبات مردمی و تماس‌های مکرر با مرکز فوریت‌های 110 و بررسی اخبار در رابطه با فعالیت‌های تعدادی از صنوف در این خصوص، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی این فرماندهی تعداد 10 هزار عدد انواع مواد محترقه و خطرناک غیرمجاز را در بازرسی از 8 صنف کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در ادامه با اشاره به دستگیری بیش از 15 نفر در این رابطه بیان داشت: لازم است والدین نظارت بیشتری بر عملکرد فرزندان خود داشته باشند و با توجه به نزدیک شدن به ایام چهارشنبه آخر سال، تهدیدات استفاده از مواد محترقه را به آنان تذکر دهند.

وی اذعان کرد: هر سال با توجه به خطرات استفاده بی‌مورد از مواد محترقه توسط تعدادی از جوانان خطراتی در این روز اتفاق می‌افتد که غیرقابل جبران برای خود و سایر همشهریان است و ما هم با توجه به وظیفه خود در راستای پیشگیری از این‌گونه خطرات در کشف و انهدام مواد مخدر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

یاردوستی در پایان ضمن هشدار به آن دسته از جوانانی که قصد برهم زدن نظم و آسایش عمومی مردم را در سر دارند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که با تحرکات و ایجاد رعب و وحشت با زدن ترقه‌های انفجاری امنیت را خدشه‌دار کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار