سعیدی: انتظار می‌رفت در سفر وزیر خارجه فرانسه نزاکت دیپلماتیک حفظ شود

نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: انتظار می رفت در سفر وزیر خارجه فرانسه نزاکت دیپلماتیک حفظ شود و برخورد متقابل انجام می شد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: انتظار می رفت در سفر وزیر خارجه فرانسه نزاکت دیپلماتیک حفظ شود و برخورد متقابل انجام می شد.

به گزارش ایسنا، زهرا سعیدی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) ضمن تبریک میلاد دخت نبی مکرم اسلام و گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام زن، گفت: در خصوص سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران انتظار این بود که نزاکت دیپلماتیک حفظ شود و اگر کوتاهی صورت می‌گیرد تذکر داده شود و برخورد متقابل صورت گیرد.

وی متذکر شد: به عنوان نماینده مردم این را مطرح می کنم که اگر ما انتقادی در خصوص اصلاح امور به دولت یا انتقادی در خصوص موارد اجرایی داریم، در حمایت از رئیس دولت اجماع وجود دارد و انتظار این برخورد متقابل را در حفظ رعایت نزاکت دیپلماتیک داریم.

نماینده مردم مبارکه با اشاره به موضوع بودجه تصریح کرد: انتظار داریم قانون بودجه سال ۹۶ به صورت صحیح در مورد بازنشستگان اجرا شود. در واقع همسان سازی حقوق بازنشستگان و بازنشستگان مظلوم صنعت فولاد انجام شود و این را خواستاریم که هرچه سریعتر حقوق و عیدی این عزیزان پرداخت شود.

سعیدی در تذکری به وزیر اقتصاد در خصوص نظارت دقیق در اجراییات سازمان امور مالیاتی گفت: ما از حق مردم نخواهیم گذشت. هرچه سریعتر سازمان امور مالیاتی و وزارت اقتصاد در خصوص آلایندگی صنایع استان اصفهان تعیین تکلیف کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار