مهاجری: بعد از باخت به تراکتورسازی لیگ برای ما تمام شد

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بعد از بازی با تراکتورسازی لیگ برای ما تمام شد چراکه دوست داشتیم با همان توان کار را ادامه دهیم.

مهاجری: بعد از باخت به تراکتورسازی لیگ برای ما تمام شد

به گزارش خبرنگار ایمنا ، رضا مهاجری عصر چهارشنبه و در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته پایانی لیگ برتر اظهار کرد: بعد از بازی با تراکتورسازی لیگ برای ما تمام شد چراکه دوست داشتیم با همان توان کار را ادامه دهیم. فردا تلاش می‌کنیم برابر ذوب‌آهن یک بازی جوانمردانه ارائه دهیم تا از اعتبار و حیثیت فوتبالمان دفاع کنیم.

وی افزود: ذوب‌آهن ساختار، کادرفنی و باشگاه خوبی دارد. برای بازی فردا محروم نداریم ولی با چند مصدوم به اصفهان آمده‌ایم. جوانان ما فردا فرصت دارند تا نمایش خوبی ارائه دهند.

مهاجری در مورد تفاوت جایگاه پدیده نسبت به هدفگذاری اول فصل برای تیمش و دلیل نرسیدن این تیم به شرایط ایده‌آل کادرفنی گفت: هدف ما این بود که جزو ۶ تیم بالای جدول باشیم و زمانی که با وطنخواه مدیرعامل وقت باشگاه صحبت کردیم دوست داشتیم بتوانیم یکی از تیم‌های بالای جدول باشیم ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد و از هدفمان دور شدیم. پس از آمدن مدیرعامل جدید نشان دادیم که می‌توانیم بهتر کار کنیم. پنج مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشتیم ولی بازی مقابل تراکتورسازی کار ما را خراب کرد. همه عواملی که نمی‌توان گفت و همه به آن اذعان دارند باعث شد از اهدافمان دور شویم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در مورد شرایط ذوب‌آهن ادامه داد: ذوب‌آهن از نظر روانی انگیزه زیادی دارد تا بتواند رتبه چهارم را به دست بیاورد و به فینال جام حذفی امیدوار باشد. ذوب‌آهن تیم جوانی است و با درایت مجتبی حسینی و کادرفنی مطمئناً با تفکرات خاصی پا به میدان می‌گذارند.

مهاجری در مورد چگونگی پیوستن علی احمدی به تیمش اظهار کرد: احمدی تلاش کرد به ما کمک کند ولی دوری او از شرایط باعث شد که کمتر با انتظارات ما مطابقت داشته باشد. هرچند مصدومیت‌های او مانع از این شد تا از او بیشتر استفاده کنیم.

وی در مورد آمار رویارویی تیمش با ذوب‌آهن و اینکه در ۶ بازی از هفت مسابقه شکست خورده است بیان داشت: آمار در یک جایی جابجا می‌شود، همانگونه که ما در هفت رویارویی با تراکتورسازی ۶ بار پیروز شده بودیم و یک بار در این فصل باختیم. مهم این است که در روز بازی چه اتفاقی می‌افتد و می‌دانیم که کار سختی مقابل ذوب‌آهن در پیش داریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در مورد فرسایشی شده لیگ امسال گفت: لیگ فرسایشی نبود ولی فشرده برگزار شد و فکر می‌کنم اگر تعادل داشت فوتبال راحت‌تر و خوبی ارائه می‌کردیم. هر زمان تیم ما سیر صعودی پیدا می‌کرد لیگ تعطیل شد که در نتایج و نوع فوتبال ما تأثیر داشت. البته معتقدم سازمان لیگ با توجه به برنامه کی‌روش مشغله خاص خودش را داشت. در نهایت فکر می‌کنم که باشگاه‌ها از این برنامه‌ریزی ضرر کردند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار