زلاتکو کرانچار: مشخص نیست در سپاهان بمانم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هنوز با سپاهان به توافق نرسیده ام و مشخص نیست فصل آینده در این تیم خواهم بود یا نه.

زلاتکو کرانچار: مشخص نیست در سپاهان بمانم

به گزارش خبرنگار مهر ، زلاتکو کرانچار در نشست خبری قبل از دیدار برابر استقلال تهران بیان کرد: فردا یک دیدار سنگین مقابل استقلال خواهیم داشت. این تیم در نیم فصل دوم بازی های خوبی از خود ارائه داده و به رتبه دوم جدول رسیده و می خواهد با پیروزی برابر ما، فصل آینده هم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد.

وی تأکید کرد: ما هم به دنبال کسب رتبه چهارم هستیم تا شاید بتوانیم اگر اتفاق خاصی افتاد به آسیا راه پیدا کنیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این پرسش که گفته شده شما برای قرارداد فصل آینده خود از محصولات سپاهان ۷۰۰ هزار دلار درخواست کرده اید؟ گفت: چنین رقمی صحیح نیست اما برای شروع باید هر دو طرف باید یک رقم را پیشنهاد دهند و نقطه نظرات همدیگر را بشنوند به قول شما آن را بالا پائین کنند، در پایان به یک نقطه مشترک برسند و با هم به توافق برسند. من هنوز با مسئولان سپاهان در گفتگو هستم و می خواهیم پس از صحبت هایی که با یکدیگر انجام می دهیم به یک نقطه مشترک برسیم.

زلاتکو کرانچار در خصوص اینکه سرمربی استقلال گفته جبار اف از ساعت ۲۰:۳۰ فردا شب بازیکن استقلال است تصریح کرد: من از نحوه گفتگوهای دو طرف درمورد جباروف بی خبرم و اطلاع دقیقی ندارم و نمی دانم که مسئولان دو باشگاه چطور با یکدیگر به توافق رسیدند اما به اعتقاد من جباروف از لحاظ اخلاقی و فنی بسیار حرفه ای است و هر تیمی که بتواند این بازیکن را جذب کند توانسته یک بازیکن خوب را در اختیار داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا مسئولان باشگاه سپاهان با شما قرارداد یک سال و نیمه نبسته اند گفت: من این موضوع را با آنها مطرح کردم اما آنها اصرار داشتم که من تنها ۶ هفته با آنها قرارداد امضاء کنم و فصل آینده را به بعد از پایان لیگ موکول کردند. البته دلیل آن را نمی دانم اما از زمانی که من آمده ام تیم نتایج خوبی کسب کرده و به شما شفاف می گویم که من به جز سپاهان از چند تیم ایرانی و چند تیم اروپایی پیشنهاد دارم و باید ببینم وضعیتم با سپاهان چگونه خواهد شد.

سرمربی سپاهان تأکید کرد: باید من و مسئولان به یک هدف مشترک برسیم. می خواهم ببینم آیا آنها توانایی جذب بازیکن برای فصل آینده دارند؟ آیا می توانند کادر مرا تأمین کنند؟ و در پایان با خود من به توافق برسند؟ من منتظر می مانم با مسئولان سپاهان صحبت می کنم تا ببینم در آینده چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

زلاتکو کرانچار در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال این وجود دارد که باشگاه با شما قرارداد نبندد اظهار داشت: هر اتفاقی خواهد افتاد و هر کس هم که بخواهد جای من بیاید باید به آینده اش فکر کند. هم من و هم مدیران سپاهان به زمان نیاز داریم و من باید ببینم که آیا مسئولان می توانند نیازهای مرا برآورده کنند یا خیر.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این پرسش که گفته شده است فضای باشگاه سپاهان فضای باند بازی بوده آیا شما همچنین مسئله ای را حس کرده اید یا خیر؟ گفت: من نمی دانم بعد از رفتن من چه اتفاقی افتاده، زمانی که من در سپاهان بودم همه چیز سرجایش بود، دو قهرمانی آوردیم و بعد از رفتن من حسین فرکی آمد و قهرمان شد اما دیگر اطلاع ندارم باند بازی در سپاهان وجود داشته و آیا همین مسئله باعث رفتن فرکی شده یا سر مربی بعدی چه اتفاقی افتاده است. تا آنجا که من در جریان هستم هیچ باند بازی در سپاهان وجود ندارد همه همدل هستند و حتی بازیکنانی که مشکل مطالبات پرداختی دارند به هیچ وجه این مسئله را عنوان نکردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سپاهان جوان شده و این بسیار خوب است. اما قرار نیست با جوان گرایی سر باتجربه ها را ببریم و آنها را از باشگاه دور کنیم. این باشگاه باید تلفیقی از باتجربه ها و جوانان باشد تا بتواند به موفقیت بزرگ دست پیدا کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار