سبحانی: صادرات فولاد نیازمند تعریف برند ملی است
0 -

عدم منافات توسعه فولاد و حفظ محیط زیست

سبحانی: صادرات فولاد نیازمند تعریف برند ملی است

سبحانی: صادرات فولاد نیازمند تعریف برند ملی است
16 اسفند 1396, 08:38 / کد خبر:37741
مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: تولید محصول صادراتی و موفقیت در امر صادرات نیازمند تعریف یک برند خوش‌نام در سطح جهانی است و فولاد نیز از این امر مستثنا نیست.
مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: تولید محصول صادراتی و موفقیت در امر صادرات نیازمند تعریف یک برند خوش‌نام در سطح جهانی است و فولاد نیز از این امر مستثنا نیست.

بهرام سبحانی در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به اهمیت موضوع نام و نشان تجاری (برند) در حوزه صادرات اظهار کرد: تولید محصول صادراتی و موفقیت در امر صادرات نیازمند تعریف یک برند خوش‌نام در سطح جهانی است و فولاد نیز از این امر مستثنا نیست.

وی در ادامه افزود: رسیدن به هدف تولید 55 میلیون تن فولاد در کشور، نیازمند برنامه‌ریزی برای صادرات 25 میلیون تن است و ضروری است که برای تسهیل صادرات این 25 میلیون تن، برندسازی در حوزه صادرات فولاد کشور صورت پذیرد.

مدیرعامل فولاد مبارکه تصریح کرد: مهم این نیست که فولاد تولیدی کدام بنگاه در بازار جهانی به فروش می‌رسد بلکه مهم این است که فولاد تولیدی کشور تحت یک برند خوش‌نام صادر شود و دنیا روی آن حساب باز کند.

این فعال صنعت فولاد خاطرنشان کرد: تولید با قیمت رقابتی، کیفیت مطلوب محصول، دسترسی به بازارهای بین‌المللی و خلق ارزش‌افزوده بالا جزو الزامات بهبود صادرات فولاد کشور است و باید در بخش‌هایی سرمایه‌گذاری صورت پذیرد که محصول آن خریدار جهانی دارد.

سبحانی در رابطه با محدودیت‌های زیست محیطی تولید فولاد نیز متذکر شد: توسعه صنعت فولاد منافاتی با حفاظت از محیط زیست ندارد و بر همین اساس مشاهده می‌کنیم که قسمت اعظمی از فولاد دنیا در اتحادیه اروپا در حال تولید است.

وی تأکید کرد: روش‌های تولید فولاد روز به روز در حال پیشرفت است و در حال حاضر رشد فناوری تولید باعث شده تا پسماند تولید فولاد به صفر برسد و باقیمانده تولید در این صنعت در سایر صنایع مصرف شود.

ارسال دیدگاه

با نظرات سازنده خود ما را در بهبود هرچه بهتر کیفیت مطالب یاری نمایید.

عکس خوانده نمی شود
روزنامه اصفهان امروز، شماره ؛ 19 آذر 1397
روزنامه اصفهان امروز
  • آخرین ها
  • پربحث ترین
  • پرمخاطب ترین