افزایش ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تا ساعت ۲۲

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: ناوگان اتوبوسرانی از ۲۵ اسفند تا ۳۰ اسفند تا ساعت ۲۲ و در ایام نوروز در میادین اصلی تا ساعت۲۱:۳۰ دقیقه فعال است.

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: ناوگان اتوبوسرانی از ۲۵ اسفند تا ۳۰ اسفند تا ساعت ۲۲ و در ایام نوروز در میادین اصلی تا ساعت۲۱:۳۰ دقیقه فعال است.

سید علی عبدالهی در گفت و گو با ایمنا اظهارکرد: کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان هر سال از ۱۵ اسفندماه برای خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان به خصوص در خیابان‌های منتهی به مراکز خرید و افزایش زمان سرویس‌دهی مطلوب به مسافران نوروزی برای دسترسی آسان آنان به محل‌های اسکان و آثار تاریخی فعال می‌شود.

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه نحوه دسترسی مسافران نوروزی از محل‌های اسکان باغ فدک به مرکز شهر، مراکز تفریحی، مراکز خرید و... کاملاً تحت نظارت قرار گرفته می‌شود، عنوان‌کرد: نرخ های سفر، مسیرها، نقشه خطوط و زمانبندی تردد ناوگان اتوبوسرانی در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد .

عبدالهی با بیان اینکه اقدامات لازم در واحدهای سیار، تعمیرگاهی و پشتیبانی برای تعمیرات به موقع و کاهش زمان توقف اتوبوس‌ها پیش‌بینی شده است، افزود: دوره‌های آموزشی ویژه رانندگان ناوگان اتوبوسرانی برای برقراری ارتباط بهتر با مسافران نوروزی برگزار شده است .

وی با بیان اینکه نظافت اتوبوس‌ها از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال ۹۷ به صورت روزانه و تحت نظارت کامل انجام می‌شود، ادامه داد: بر ایستگاه‌های بحران و خطوط اتوبوسرانی میادین اصلی به خصوص در ساعات پیک به صورت ویژه توسط عوامل بهره‌برداری و اکیپ‌های ستاد نوروزی نظارت خواهد شد .

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: عملکرد فعالیت اتوبوس‌ها و ناوبران از سوی مدیران مختلف حوزه شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه به صورت کامل نظارت می‌شود.

عبدالهی از استقرار اتوبوس در باغ فدک به منظور تردد گردشگران به نقاط تاریخی شهر اصفهان و به مرکز شهر خبر داد و گفت: در روز اول فروردین متناسب با نیازهای شهروندان تعدادی اتوبوس برای سرویس‌دهی به شهروندان به باغ رضوان و گلستان شهدا در نظر گرفته شده است، ناوگان اتوبوسرانی از ۲۵ اسفند تا ۳۰ اسفند تا ساعت ۲۲ فعال است، البته از ۲۰ الی ۲۹ اسفند زمان سرویس‌دهی بخشی از ناوگان منتهی به مراکز خرید و خیابان‌های اصلی شهر تا ساعت۲۳:۳۰ افزایش می‌یابد و بخشی از ناوگان در خطوط به صورت فوق العاده در مسیرهای اصلی سطح شهر فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در روز ۲۹ اسفند با توجه به افزایش حجم مسافران تمام ناوگان دولتی و خصوصی در همه خطوط و در ایام نوروز در میادین اصلی نیز تا ساعت۲۱:۳۰ دقیقه فعال است.

وی با بیان اینکه نظارت مستمر بر ناوگان فعال خطوط مختلف به خصوص خطوط منتهی به مرکز شهر و مراکز خرید انجام خواهد شد، اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده روزانه حدود ۶۰۰ دستگاه اتوبوس عمومی و خصوصی در ایام تعطیلات نوروز جهت جابه جایی مسافران فعال می‌شود.

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان عنوان کرد: ایستگاه‌های تاکسی در ایام نوروز به صورت ویژه به مسافران و شهروندان در خطوطی همچون "میدان امام (ره) ابتدای خیابان سپاه"، "میدان امام (ره) ابتدای خیابان حافظ"، "میدان خواجو"، "باغ فدک"، "باغ غدیر"، "میدان انقلاب"،" باغ پرندگان"،" تله سیژ ناژوان"،" آکواریوم ناژوان"،" منارجنبان و کوه آتشگاه"،"سیتی سنتر سپاهان شهر"، "تله کابین صفه"، "شهررویاها"، "تقاطع خیابان استانداری و پشت مطبخ "و "میدان امام علی (ع)" خدمت رسانی می‌کنند .

عبدالهی افزود: به منظور افزایش ایمنی مسافران و شهروندان تعدادی دوربین‌های ثبت سرعت و نظارت تصویری تا پایان سال در سطح شهر نصب می‌شود، همچنین تمام ورودی‌های شهر به دوربین‌های کنترل سرعت مجهز شده است .

وی با بیان اینکه از ۱۵ اسفندماه کیوسک‌های اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی شهر و پایانه‌ها با نماد خاص و متناسب با شهر اصفهان برای اطلاع رسانی و هدایت مسافران مستقر می‌شوند، ادامه داد: سه مرکز معاینه فنی خودرو شامل در جاده تاکسیرانی، خیابان همدانیان و بلوار ارغوانیه در تمام ایام نوروز حتی در روزهای تعطیل به مسافران و شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند .

عبدالهی با بیان اینکه خطکشی‌های شهری در روزهای پایانی سال با اولویت مرکز شهر و گذرگاه‌های عابر پیاده انجام می‌شود، اضافه کرد: پارکینگ‌های عمومی مرکز شهر در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته فعال و برای رفاه حال مسافران نوروزی تابلوهای اطلاع‌رسانی پارکینگ‌ها افزایش و تابلو ظرفیت‌ شمار آن نیز نصب می‌شود، پارکینگ‌های عمومی نیز از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب فعال است .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار