برگزاری همایش چهاردیواری ۲

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان گفت: هنوز برخی زیرساخت ها در طرح مسکن مهر با وجود گذشت چند سال اجرا نشده و باید برای تامین و تکمیل آنها اقدام صورت گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان گفت: هنوز برخی زیرساخت ها در طرح مسکن مهر با وجود گذشت چند سال اجرا نشده و باید برای تامین و تکمیل آنها اقدام صورت گیرد.
به گزارش اصفهان امروز ، عباسعلی قپانی پور در همایش چهار دیواری در محل مسکن مهر کاشان بیان کرد: برخی امکانات وجود دارد اما همچنان فضاهای آموزشی، فرهنگی، مذهبی و انتظامی به عنوان زیرساخت های اساسی باید در مسکن مهر ایجاد شود.
وی افزود: ایجاد این زیرساخت ها برای آسایش و رفاه اهالی مسکن مهر ضرورت است چرا که یکی از ویژگی های طرح مسکن مهر خانه دار شدن قشر جوان و کم برخوردار جامعه بود.
معاون فرماندار کاشان اضافه کرد: نوجوانان و جوانان نیازمند محیط ها و برنامه های شاد و نشاط آور هستند و مسئولان شهری و خانواده ها باید نیازهای فرهنگی نسل جدید را در چارچوب شرعی با کمک سازمان های مردم نهاد برطرف کنند.
او اضافه کرد: مسکن مهر به دلیل نوساز بودن امکان تمهید فضاهای مورد نیاز را دارد و باید به این مهم دقت شود زیرا در صورت پیش بینی نشدن فضاهای فرهنگی و برنامه های شاد برای نسل جوان، آنها از آسیب های اجتماعی در امان نخواهند بود.
رئیس کلانتری ۱۴ کاشان نیز در این همایش با تاکید بر رعایت توصیه های امنیتی در آپارتمان های مسکونی از مردم خواست نسبت به نصب تجهیزات ایمنی و بازدارنده برای جلوگیری از دزدی اقدام کنند و در صورت مشاهده افراد ناشناس و مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
سرگرد مهدی دهقان پور با اشاره به شگرد جدید دزدها مبنی بر اجاره کوتاه مدت واحدهای مسکونی جهت شناسایی و دزدی از دیگر واحدهای آپارتمانی گفت: انتظار می رود مدیران و مالکان پیش از قرار دادن واحدهای مسکونی در اختیار افراد ناشناس دقت کنند.
او همچنین از مردم خواست با توجه به نزدیکی تعطیلات پایان سال از خالی گذاشتن واحدهای مسکونی خودداری کرده و در صورت سفر از قفل بودن همه راه های ورودی به درون خانه مطمئن شوند.
سه نفر از مدیران مسکن مهر کاشان در ادامه این همایش قدردانی شدند.
نزدیک به سه هزار واحد در قالب مسکن مهر به متقاضیان واجد شرایط در کاشان واگذار شده است

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار