برگزاری مراسم اعتکاف در فروردین‌ ۹۷ / رشد ۵ درصدی معتکفان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: اعتکاف رجب ۱۴۳۹ در فروردین‌ماه ۹۷ در اغلب شهرستان‌های استان اصفهان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: اعتکاف رجب ۱۴۳۹ در فروردین‌ماه ۹۷ در اغلب شهرستان‌های استان اصفهان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به اینکه اعتکاف ایام ماه رجب در فروردین ۹۷ برگزار می‌شود، اظهار داشت: در مراسم اعتکاف سال جاری در ماه مبارک رجب که از شب سیزدهم این ماه مصادف با تولد حضرت علی (ع) تا ۱۵ رجب برگزار، ۵۷۶ مسجد شرکت داشتند که نسبت به سال قبل ۲۶ مسجد اضافه شده بود.

وی با بیان اینکه تعداد کل معتکفان در سال ۹۶ تعداد ۸۴ هزار و ۶۰۰ نفر بوده است، افزود: از این تعداد ۵۷ هزار و ۶۲۲ نفر زن و ۲۶ هزار و ۹۷۸ نفر مرد بودند.

رشد بیش از ۵ درصدی معتکفان نسبت به سال ۹۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه تعداد خواهران هفت درصد و برادران سه و چهار دهم درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است، بیان داشت: در مجموع رشد بالای پنج درصدی معتکفان را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه اعتکاف رجب سال ۹۷ نیز در اغلب شهرستان‌های استان اصفهان برگزار می‌شود، ابراز داشت: در راستای احصای شاخصه‌های اعتکاف مطلوب از منظر آموزه های دینی، پژوهش‌هایی درحال انجام است که به زودی به خادمان و دست اندرکاران اعتکاف ارائه خواهد شد.

تهیه محتوای فرهنگی غنی با عنوان «بهار در بهار»

اروجی با بیان اینکه محتوای فرهنگی غنی با عنوان «بهار در بهار» با موضوع استغاثه به امام زمان(عج) ویژه ایام اعتکاف در حال تهیه است، اظهار داشت: هر سال پیش از آغاز ایام اعتکاف همایش خادمان اعتکاف به منظور هم افزایی بیشتر و ایجاد وحدت رویه در برنامه های اعتکاف برگزار می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار